Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung buds 3 pro niet te connecten met samsung Book4

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2024 06:49 PM)
243 Weergaven
Ebeltjes33
Student
Opties

hoi hoi.

wie kan mij helpen?

vanmiddag het trotse bezitter van de laptop samsung book 4 de i7 versie

graag zou ik willen dat mijn oortjes (de buds 3 pro) connecten met de laptop maar wat ik ook doe....

zoals bluetooth van de mobiel uitzetten en de buds de koppeling opheffen in de mobiel... hij vind hem niet op de laptop.

de eerste generatie buds pro pakt ie wel gelijk... krijg een popup om te verbinden maar nogmaals de buds 3 pro helaas niet. 

zou toch makkelijk moeten gaan...daarvoor heb ik de laptop ook gekocht :face-with-tears-of-joy: 

alle updates zijn gedaan en dergelijke

groet

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ebeltjes33
Student
Opties

bedankt voor je antwoord!

maar ik heb het "probleem" al gevonden... er zit onder de case van de buds 3 pro een pairing knop en ik heb bij aanschaf een caseholder erbij gekregen en ik heb nooit opgelet dat die knop eronder zat omdat bij mijn s23 ultra hem wel gelijk zag.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
-Krys-
Pathfinder
Opties
Heb je ingelogd op je Samsung-account op je Galaxy Book? Ga daarna naar de instellingen van je Book (normale instellingen, niet Samsung Settings) en ga naar Bluetooth. Controleer daar of Swift Pair aan is en Bluetooth LE uit is. Open dan je Buds3 en houd de pairing-knop ingedrukt totdat de Buds gaan knipperen. Dan zou er een verbindings-popup moeten verschijnen.
0 Likes
Oplossing
Ebeltjes33
Student
Opties

bedankt voor je antwoord!

maar ik heb het "probleem" al gevonden... er zit onder de case van de buds 3 pro een pairing knop en ik heb bij aanschaf een caseholder erbij gekregen en ik heb nooit opgelet dat die knop eronder zat omdat bij mijn s23 ultra hem wel gelijk zag.

-Krys-
Pathfinder
Opties
Dat is fijn om te horen, veel plezier met je Galaxy Buds!