Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 Ultra achterkant bol

(Onderwerp aangemaakt op: 18-12-2024 10:08 AM)
115 Weergaven
IvarB
Explorer
Opties
De achteraknt van mijn S23 Ultra staat een beetje bol en komt los. Geen idee hoe het kan, maar voor de zekerheid wil ik bestanden en foto's transferren naar de PC.

Echter het verbinden doet de telefoon niet. Telefoon gaat wel opladen, maar welke USB instelling ik kies, verbinden gebeurd niet. Kabel omgedraaid, werkt ook niet. Zelfde kabel op de S22 Ultra werkt ook niet. Zelfde kabel op de S20 Plus werkt wel. Kabel is afkomstig van de S23 Ultra.

Bestanden overdracht, Afbeeldingen overzetten, geen van de opties werkt.... 
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Lastig! Gebruik quickshare naar een ander Samsung apparaat? Zo kun je snel alles overzetten🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
-Krys-
Pathfinder
Opties
Lijkt op een batterij die opgepoft is. Kan je een foto maken? Als dat het geval is dan zou ik zo snel mogelijk een vervanging regelen.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @IvarB,

Bedankt voor jouw bericht en melding. Ga hier voorzichtig mee om, we raden ook niet aan om het ook niet proberen op te laden. We raden aan om het aan te melden voor een reparatie. Zie de onderstaande link hiervoor. Stuur ons gerust een bericht of het is gelukt en of je meer vragen hebt.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
IvarB
Explorer
Opties
Vrijdagmiddag een afspraak bij de store. Ben benieuwd. Eerste keer in ruim 15 jaar Samsung dat ik zoiets heb. Vroeger kon je zelf nog een batterijtje vervangen😅
IvarB
Explorer
Opties
Niet eens meer opladen😳
Vrijdag moet ik naar de store, hopelijk is het te fixen binnen de garantie
IvarB
Explorer
Opties
PC werkte wel met de S23 Ultra. Generatie dingetje tussen de telefoon en laptop denk ik. Je weet toch😎
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update IvarB,

Ben je bij de store eruit gekomen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes