Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy buds 3 pro eartip gescheurd.

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2024 10:19 AM)
218 Weergaven
BeauLijding
Explorer
Opties
Goedemorgen,
Mijn linker galaxy bud eartip is vanmorgen gescheurd, ik wilde deze vervangen zodat ik kon kijken of L of S misschien beter zit. Maar deze is gescheurd, hoewel ik hem nog kan gebruiken (omdat hij op het stuk dat vast zit aan de bud gescheurd is) is het toch vervelend. Ik heb deze besteld bij bol.com en moet nog even kijken of ik ze moet retourneren of dat ik losse eartips kan bestellen, want ik heb het liefst deze eartips van samsung zelf en niet een andere.

Groetjes Beau

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Neem zo snel mogelijk contact op met de verkoper. Wanneer heb je ze gekocht? De eerste batch Buds 3 had problemen waar de tip snel scheurde.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Neem zo snel mogelijk contact op met de verkoper. Wanneer heb je ze gekocht? De eerste batch Buds 3 had problemen waar de tip snel scheurde.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BeauLijding
Explorer
Opties
Goedeavond,

Ik heb de oortjes eind november gekocht, ik had inderdaad gehoord dat er een probleem was met de eartips die makkelijk scheurden.
Ik heb de oortjes geretourneerd, ik krijg dan het geld terug en kan dan een nieuw paar kopen. Ik moet trouwens ook zeggen dat ik erg tevreden ben over de oordopjes. Ik was onder de indruk van de noise canceling en natuurlijk de geluidskwaliteit. Ook vond ik de stam controls heel smooth. Dus ik vind het zeker wel goede oortjes alleen moet je goed uitkijken dat je de eartip niet perongeluk scheurt.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @BeauLijding,

Het is mooi om te lezen dat je een oplossing hebt ontvangen van jouw verkoper. De nieuwe Batch van de Buds3 Pro hebben deze issue niet. Ik hoop dat je jouw nieuw Buds zo snel mogelijk ontvangt en ik wens je nog veel luisterplezier!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JdKH
First Poster
Opties
Hoe krijg je het harde stukje eraf als de oordopjes zijn afgescheurd
0 Likes
JdKH
First Poster
Opties
Ik heb de Buds pro 3 op 4 oktober gekocht bij Bol.com. Kan mijn Buds nu niet meer gebruiken.
0 Likes