Ring batterij is snel leeg. 7 oktober mijn ring ontvangen en ik was er super blij mee. Ook de batterij ging gewoon een dag of 6 mee. Prima voor mijn maat ring. Nu 2 weken geleden ineens moest ik na anderhalve dag al weer laden en sinds een dikke week geleden meerdere malen per dag. Dus ik mijn ring aangemeld voor reparatie en is er naar gekeken. Het probleem is niet geconstateerd en als ik hem nog eens aanbied en ze weer niets constateren dan moet ik de kosten zelf betalen. De laatste update staat erop en de fabriek instellingen zijn terug gezet staat er op de bon. Nou dat klopt, dat had ik al gedaan na een tip van iemand op het forum, maar goed toch nog maar weer even getest en om 6 uur volgeladen batterij, om half 10 compleet leeg. 3 en half uur en we hebben niets kunnen constateren. Vreemd, ik heb altijd een hoge pet op gehad van Samsung. Dat ën product wat nieuw is dan een probleem heeft, dat kan, maar dat de service desk daar dan zo mee omgaat vind ik heel erg. Je laat je klanten met een probleem zitten. Bent anders dan met een chatbot niet te bereiken. Echt teleurstellend
Vervolgens kreeg ik hier de tip om de ring nogmaals op te sturen en het reparatie nummer door te geven. Dat heb ik gedaan en gisteren is de ring weer opgehaald, vervolgens is er vanmorgen een engineering toegewezen en binnen een half uur krijg ik het volgende bericht.
De diagnose |
Na onderzoek door de technici is voor de tweede keer geen hardwarematig defect geconstateerd. We hebben geen defect aan het product kunnen vinden. Het product voldoet aan de specificaties gesteld door de fabrikant. |
|
Nou echt serieus, ik heb zelf voor ik de ring opstuurde de ring nog een keer volledig geladen en in anderhalf uur was deze leeg.
Natuurlijk als je hem in de case zet dan doet hij het langer want de case laad je ring continu op, maar ja je doet hem niet met case en al om.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen.
Mocht iemand nog iets weten. Hier is het reparatie nummer.
Reparatienummer:
iRMADRSA18551466
Samsung reparatienummer:
4283869063
Defect van het product:
Korte werking op batterij.