Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Retour, maar geen refund

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2021 10:47 AM)
518 Weergaven
oliver_b
First Poster
Opties

Hoi,

Ik heb op 31 augustus een Galaxy Watch 4 besteld bij de Design Studio en de levering zou op 2 september moeten plaatsvinden. Het bandje arriveerde op tijd, maar het horloge niet - daarom heb ik op 6 september gevraagd om te annuleren.

Helaas is dat niet gebeurd - het horloge is toch verzonden. Klantenservice belde en kreeg het advies de levering te weigeren. Dat deed ik op 13 september. Toen lag het horloge ruim een ​​week bij DHL. Inmiddels is de oplader ook naar mij opgestuurd.

Inmiddels heb ik het bandje en de oplader teruggestuurd, beide aangekomen op 22 september. Op 23 september kreeg ik het geld voor het bandje terug.

Voor het horloge kreeg ik op 27 september - twee weken nadat ik het niet accepteerde - een herinnering om het terug te sturen.

Volgens de wet is terugbetaling verplicht uiterlijk 14 dagen na het retourverzoek. De terugbetaling kan pas later plaatsvinden als ik niet kan aantonen dat ik het artikel heb verzonden. Nadat ik op 6 september voor het eerst om de teruggave had gevraagd, zou de terugbetaling al lang geleden zijn geweest.

Wat nu? Whatsapp klantenservice kon me niet helpen en reageert niet meer.

0 Likes
15 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik ga het even navragen voor je en doorsturen naar een moderator! Heb je een ordernummer of iets waar ze het op kunnen controleren?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
fred412727
First Poster
Opties

Hoi wat komt dit verhaal me bekend voor. Op 11 augustus besteld op 26 aug geweigerd en tot op heden nog steeds geen geld retour. Krijg wel mails of ik de spullen wil terug sturen. Natuurlijk al 10 of meer keren gebeld met klantenservice. Druk druk druk we zijn er mee bezig.
Via Whatsapp alle retour info mee gestuurd maar druk druk druk, we zijn er mee bezig.

Wettelijke termijn van terug betalen is 14 dagen ze hebben er !@#$%^ aan. 

Alles ligt bij het hoofdkantoor dat is er mee bezig. Ik weet niet wanner maar ik wacht al zo lang.

0 Likes
oliver_b
First Poster
Opties

Bedankt - is daar een optie om de ordernummer via private message te sturen?

0 Likes
fred412727
First Poster
Opties

Weet ik niet zou ik ook willen

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gewoon hier in het topic neerzetten je ordernummer.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
fred412727
First Poster
Opties

Order-ID: NL210811-19385419

0 Likes
oliver_b
First Poster
Opties

NL210831-23732994

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community!

@fred412727 - Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat er een betaalverzoek klaar staat, met enkele dagen zou je het geld dan ook terug moeten hebben.

@oliver_b - Hierbij lijkt er iets niet goed te gaan en heb de vraag uitgezet bij mijn collega's van de webshop en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
oliver_b
First Poster
Opties

De klantenservice van WhatsApp vertelt me ​​dat al heel lang, maar geen antwoord van de hoofdkantoor.

0 Likes