Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

reminder app

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2021 02:14 PM)
1155 Weergaven
cayenna
Apprentice
Opties
Hoi, 

Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy Watch 3 en ben er heel blij mee. Ook ontzettend handig voor mij is de reminder app op de smart Watch. 
Maar nu komt het.
Wanneer ik een reminder op mijn Watch zet, dan verschijnt hij ook in mijn mobiele agenda, super handig.
Maar als ik een reminder via mijn mobiel aan Maak, verschijnt hij niet op mijn smartwatch. 
Ik heb het gevoel dat ik alles heb nagekeken, geaccepteerd heb en goed heb staan. Ik snap Maar niet waarom het de ene weg op wel synchroniseert, maar de andere weg op niet.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Dineke72, goedemiddag.

Ook op je telefoon heb je de Reminder-app zitten. Heb je deze ook al gezien?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je in de wear app reminder toestemming gegeven om meldingen door te sturen naar je horloge?
Ga naar meldingen in de wear app en zoek de reminder app en zet deze aan. (het kan zijn dat je na het klikken op alles weergeven je linksboven nog een keer aan moet geven alles te weergeven)

0 Likes
cayenna
Apprentice
Opties
bedankt voor je reactie. klopt, hij staat aan. vanuit watch > mobiel geen probleem, hij zet het er in.
maar vanuit mobiel > watch niets. staat dan wel in mijn mobiel, maar niet in het reminders lijstje op de watch.

Screenshot_20210322-144421_Galaxy Watch3 PlugIn_21668.jpg

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
het lijstje neemt hij ook niet over. hij kan hooguit de melding door geven wanneer de herinnering is. helaas..
0 Likes
cayenna
Apprentice
Opties
ooooooohhhhhhhhh haha oké dat zou dan een hoop verklaren. wellicht veranderen ze het dan nog eens in de toekomst.
bedankt in iedergeval voor je hulp! ik ga er eens verder mee rommelen 😁
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik zit nu in mijn eigen te kijken en zie dat hij tegenwoordig de lijst wel overneemt. (mogelijk toegevoegd in een update oepsie)

zijn beide apps up to date? ik kan ook niets extra vinden in de instellingen dus ik denk dat hij dit automatisch over zou moeten nemen.

Dineke72
First Poster
Opties

Hoi,

welke app op de telefoon gebruik je hiervoor. 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Dineke72, goedemiddag.

Ook op je telefoon heb je de Reminder-app zitten. Heb je deze ook al gezien?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes