Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

kan geen slaaprecords ophalen van uw telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2021 03:24 PM)
3065 Weergaven
Itisied
Apprentice
Opties
Hallo, ik heb nu een half jaar een galaxy watch 3 en een galaxy s20 plus. Tot 17 maart werkte alles naar tevredenheid, maar sindsdien gaat het mis met de slaap gegevens. Op mijn horloge geeft hij de juiste slaaptijden aan maar wanneer je daarop tikt gaat het rondje even draaien en krijg ik de melding "kan geen slaaprecords ophalen van uw telefoon" . De telefoon zelf heeft helemal geen slaap gegevens. Ik heb meerdere keren het horloge gereset, apps geüpdate op horloge en telefoon maar niets helpt. Ik had ook hier op het forum gelezen dat hetgeen ik gedaan heb de oplossi g voor het probleem zou zijn, maar helaas. Iemand een suggestie?
Ik hoor het graag,
Groet,
Ed 
23 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer eens of het helpt om het horloge voor je gaat slapen op nachtstand te zetten. Hierdoor weet het horloge dat je gaat slapen en houd hij het misschien beter bij. Ook kun je je hartslag metingen het best op altijd zetten. Hiermee creëert hij de beste data.

0 Likes
Itisied
Apprentice
Opties
nachtstand gebruik ik meestal en hartslag staat op continu meten alhoewel het ook altijd goed heeft gewerkt met de 10 minuten interval
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Itisied,

Heb je ook in de Galaxy Store gecontroleerd op updates? Zorg er ook voor dat je toestel en de Wearable app up-to-date zijn.

Anders kun je nog eens een reset uitvoeren. Helpt dit niet, dan kun je een foutrapport sturen.

Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.

NB. Voor het genereren van zinvolle logs dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

• Foutrapport wordt aangemaakt direct naar voordoen van issue
  • De wearable en telefoon hebben op het moment van aanmaken foutrapport een succesvolle verbinding via Bluetooth
  • Gebruiker moet een Samsung account ingesteld hebben om een foutrapport te kunnen versturen.
rsz-846676
0 Likes
Itisied
Apprentice
Opties
ik heb direct na jouw reactie een foutrapport Verzonden. enig idee hoe lang het onderzoeken gaat duren?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat durf ik niet te zeggen. Je had dus al eens reset uitgevoerd begrijp ik? En er staan geen updates klaar in de Galaxy Store?

rsz-846676
0 Likes
Itisied
Apprentice
Opties
nee, geen updates
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Laat even weten of het na een reset wel wilt lukken 👍

rsz-846676
0 Likes
Itisied
Apprentice
Opties
heb ik al een paar keer geprobeerd, is niet de oplossing
0 Likes
Dolf1
Apprentice
Opties

Beste,

Ik heb precie hetzelfde probleem, sinds enkele dagen kan de watch 3 geen records meer ophalen.  Wel is er op de watch slaap gedetecteerd maar kan dan geen details laten zien, en Samsung health vraagt om slaap handmatig in te voeren. Andere gegevens worden wel van de watch naar de Samsung health app gezonden.

Samsung S9 met Samsung Watch 3.

Dolf Doddema 

0 Likes