Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Rabobank en watch6?

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2023 04:53 PM)
3979 Weergaven
liesjekrul
Apprentice
Opties
Hey hey, is er iemand die het is gelukt om een rabopas toe te voegen aan een samsung watch? Of is dit uberhaubt niet mogelijk?
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
liesjekrul
Apprentice
Opties
Ik heb een nieuwe pas aangevraagd, daar zat het probleem. Vervolgens moet je het kaartnummer vanuit de app overtypen in google pay.... niet kopieën plakken dus. Daarna lukt het

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Bas Verbeek
Student
Opties
Bij de watch 7 en watch 6 zit het probleem in dat je bij rabobank naar instellingen - betaalpassen - je betaalpas - pasgegevens - en dan je kaartnummer in moet vullen met je verval datum. Dit heeft bij mij gewerkt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Volgens de website van de Rabobank lijkt het mogelijk. Heb je de instructies al bekeken?

https://www.rabobank.nl/particulieren/service/betalen-en-opnemen/aan-de-slag-met-google-pay

JustinFissa
Pioneer
Opties
Via google pay direct op de horloge kan je alleen creditcards toevoegen. In nederland lijkt dit niet beschikbaar te zijn (ik heb het zelfde probleem op mijn samsung galaxy watch 4)
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @liesjekrul, goedemiddag.

Je kan op de Watch in Google Pay jouw bankpas toevoegen en hiermee kan je dan betaling uitvoeren 😉 Heb je de link van @Neo001 ook bekeken? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
liesjekrul
Apprentice
Opties
Rabobank lijkt dit niet te ondersteunen. Dus jammer van het horloge. Overstappen van bank is iets teveel gedoe voor mij. Dus wellicht dat de overstap naar Apple er toch van zal moeten komen
MartijnK
MegaStar
Opties

De Rabobank is juist één van de banken die dit wel ondersteunt, een overstap naar een andere Watch is dan ook niet nodig! Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3rg9muK

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@JustinFissa 

Kijk anders even op de link welke ik heb gedeeld 😉

0 Likes
liesjekrul
Apprentice
Opties
Probleem gevonden! Op de site van rabo staat dat alleen de Garmin horloges en FitBits worden ondersteund.
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is inderdaad niet helemaal correct. Ook jouw Watch6 en de Watch4 van @JustinFissa kunnen gebruik maken van Google Pay en de RaboBank 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
MrMatti
Student
Opties

Ik herken hetzelfde probleem, als ik de instructies van de Rabobank volg en het lange cijfer code invoer geeft hij ongeldige code aan. 

Het lijkt inderdaad echt zo dat een gewone Rabopas (nog) in de Wallet app op de GW (6?) geplaatst kan worden.

Hij gaat duidelijk uit van een Creditcard van Rabobank!

Hopelijk heeft iemand een oplossing want dit is behoorlijk "2019" en moet echt opgelost en werkzaam worden. 

Hoe lopen klanten over naar andere merken waar dit wel gewoon gaat zou je denken.

0 Likes