Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Prijswijzigingen op Samsung.com

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2022 04:32 PM)
446 Weergaven
hartjos
First Poster
Opties

Wilde vorige week Smart watch 4 classic bestellen met 50 euro korting  was iets tussen gekomen. Dus nu vandaag willen bestellen bleek deze in eens bijna 40 euro duurder te zijn. Ook een manier om de 50 euro korting te compenseren Jammer dan maar van de bestelling afgezien. Is8 dat nu SAMSUNG SMART???....

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @hartjos, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het klopt inderdaad dat de prijzen op onze webshop regelmatig gecontroleerd en aangepast worden, hierbij kijken wij natuurlijk ook wat er om ons heen gebeurt. Wanneer een prijs wordt aangepast kan dat ook te maken hebben met een actie of een aanbieding die afgelopen is.

Houd onze site goed in de gaten de prijzen kunnen natuurlijk ook in jouw voordeel worden aangepast 😉

En hopelijk komt er ook snel weer een aanbieding welke jou weer overtuigd om bij ons te blijven.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Beste hartjos,

Het kan zijn dat de actie voorbij is. Ik weet niet waar jij het wilt gaan kopen.

Maar wat bedoel je met "is dat nu Samsung smart?"

Ik hoor het graag.

Groetjes, Fatih.
0 Likes
hartjos
First Poster
Opties
Op site van samsung zelf heb net ook contact gehad met servicecenter ging om Galaxy Watch4 Classic BT 42mm met Galaxy Watch4 Sport Strap 20mm M/L samengesteld vorig week kostte horloge met 50 euro cash back 185 euro en nu week later met 50 euro cash back 218,99
Dus niet de actie is vervallen maar de prijs is gewoon verhoogd ter compensatie.
Kreeg aanbod om standaard 42 mm horloge met te kleine s/m te kopen voor 182 euro maar daar heb ik niets aan past niet om mijn pols. Dus vandaar vorige week naar combi gekeken en willen bestellen naar kwam wat tussen.
En nu dus duurder om kortingsactie te compenseren dat is smart thinking. Jsmmer dat samsung niet echt klantgericht is iets wat hetzelfde kost ook voor het zelfde bedrag kunt kopen?
0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Beste hartjos,

Ik heb even gekeken en je betaald inderdaad ook de bandjes erbij.

Ik snap dat het vervelend is.

Ik hoop dat je een oplossing gaat vinden. Misschien bij een andere winkel gaan kijken.

Zoals BCC, Coolblue etc.

Groetjes, Fatih.
0 Likes
hartjos
First Poster
Opties
Dat was vorige week niet en bij de winkels (coolblue, mediamarkt) kun je de 42 alleen met kleine bandje krijgen. Ik was van plan dus om de site van samsung.com te bestellen.
Daar kon klok en bandje samengesteld worden de zg. Design shop. En dat voor dezelfde prijs 185 euro dus niet met 2 bandjes.
Jammer zal dan nu naar ander merk moeten uitkijken die wel flexibel voor de klanten zijn en hebben bedacht dat er verschillende poldomvangen zijn.

Als jullie niet buigen is voor mij discussie gesloten
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb vorige week zonnebloemolie gekocht voor 4 euro per fles vandaag is die 5 euro.. Jammer he? Zo gaat het helaas. Als je hem voor die prijs wou kopen had je dat vorig week moeten doen. Dat er iets tussen komt is toch niet het probleem van Samsung? Als er op die dag iets tussenkomt probeer je het later op de dag of de volgende dag, jij komt een week later? Je komt toch ook niet een week later bij de albert heijn vragen voor de actieprijs van een week ervoor? Prijzen zijn allemaal afhankelijk van zoveel variabele factoren vandaar dat ze weleens verschillen. Maar hier komen eisen voor korting is wel jammer, het is geen markt hier he? 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @hartjos, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het klopt inderdaad dat de prijzen op onze webshop regelmatig gecontroleerd en aangepast worden, hierbij kijken wij natuurlijk ook wat er om ons heen gebeurt. Wanneer een prijs wordt aangepast kan dat ook te maken hebben met een actie of een aanbieding die afgelopen is.

Houd onze site goed in de gaten de prijzen kunnen natuurlijk ook in jouw voordeel worden aangepast 😉

En hopelijk komt er ook snel weer een aanbieding welke jou weer overtuigd om bij ons te blijven.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200