Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pinpas toevoegen aan smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2023 02:56 PM)
4910 Weergaven
Gerard23
Apprentice
Opties
Ik heb een Samsung Galaxy watch pro (sm-r920) Ik heb de app walletjes geïnstalleerd. Ik wil nu mijnbetaalpas toevoegen. De app vraagt nu om een kaartnummer van creditkaart. Ook met nfc op achterkant lukt niet.
Hoe voeg ik mijn betaalpas toe?
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik heb zelf geen rabopas, maar dit vond ik op internet. Check in de Rabobank app of er een manier is om de kaart toe te voegen aan de Google Wallet op je horloge (Wear OS versie 2 en hoger).

https://www.rabobank.nl/particulieren/betalen/contactloos/google-pay

Voor mij worden de kaarten die aan de telefoon zijn toegevoegd direct weergegeven wanneer ik ze wil toevoegen via de Galaxy Watch 4 Classic (ik moet echter opnieuw authenticeren).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Pieter 2
First Poster
Opties
Opgelost.
Je kan bij je bank een kaart nummer vinden met vervaldatum. In mijn geval ABN. Dit nummer kan je invoeren bij creditcard. Bij mij werkt het.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

44 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hoi, Van welke betaalpas is de kaart? Sommige banken ondersteunen Google Pay en andere niet.

0 Likes
Gerard23
Apprentice
Opties
Rabopas. De pas werkt wel met de wallet op mijn samsungtel.
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik heb zelf geen rabopas, maar dit vond ik op internet. Check in de Rabobank app of er een manier is om de kaart toe te voegen aan de Google Wallet op je horloge (Wear OS versie 2 en hoger).

https://www.rabobank.nl/particulieren/betalen/contactloos/google-pay

Voor mij worden de kaarten die aan de telefoon zijn toegevoegd direct weergegeven wanneer ik ze wil toevoegen via de Galaxy Watch 4 Classic (ik moet echter opnieuw authenticeren).

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gerard23, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zijn zowel jouw telefoon als Watch verder up-2-date? En is het je nog gelukt met de tips van @Neo001? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Gerard23
Apprentice
Opties

Nog niet gelukt. In het overzicht in wallet komt de betaalpas niet voor. Wel oude creditkaart. Contact gehad met Rabobank. Zou bij kantoor langs moeten.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Gerard23 

Dankjewel voor je reactie! Zie je jouw betaalpas wel terug in de Google Wallet op je telefoon? En welke melding zie je staan wanneer je een pas wilt toevoegen via je Watch? Voer je de gegevens handmatig in of plak je deze van het klemboord?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RobZwaga
Explorer
Opties

Ik heb een soortgelijk probleem. Gloednieuwe Watch 6 classic 4G. sinds drie dagen verwoede pogingen gedaan om de 2 kaarten uit mijn Google Wallet (Rabo en ING) ook zichtbaar te maken de Wallet van de Smartwatch. Google account is gekoppeld. Wallet van Smartwatch blijft leeg fo zegt “+ kaart toevoegen”. En dan kan je alleen een creditkaart toevoegen. En mijn creditkaart heeft geen NFC.

Dit kost me zoveel tijd. Samsung helpdesk is waardeloos via whatsapp is waardeloos

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RobZwaga,

Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw Watch6! Had je de isntructies ogpevolgd zoals in de onderstaande link? Wanneer het dan nog steeds niet lukt raden we aan om een foutrapport in te dienen via de Wearable app. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3nfQfyU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MaartenQ
Apprentice
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Kaarten staan in mijn wallet op mijn telefoon maar verschijnen niet op mijn horloge... Iemand met een oplossing?