Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pinpas toevoegen aan smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2023 02:56 PM)
4912 Weergaven
Gerard23
Apprentice
Opties
Ik heb een Samsung Galaxy watch pro (sm-r920) Ik heb de app walletjes geïnstalleerd. Ik wil nu mijnbetaalpas toevoegen. De app vraagt nu om een kaartnummer van creditkaart. Ook met nfc op achterkant lukt niet.
Hoe voeg ik mijn betaalpas toe?
0 Likes
Spring naar oplossing
44 Antwoorden
RobZwaga
Explorer
Opties
Hoezo "opgelost"? (Groen gemarkeerd onder het onderwerp)
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MaartenQ,

Bedankt voor jouw bericht. Had je ook een foutrapport ingediend via de Wearable app? Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
bagaya
First Poster
Opties

Is het bij jou ondertussen gelukt?

0 Likes
RobZwaga
Explorer
Opties
Nee!😓
0 Likes
RobZwaga
Explorer
Opties
Hoezo staat er "opgelost" boven dit item?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RobZwaga,

Je had gereageerd op een bestaande post waarvan de reactie van Neo001 de oplossing lijkt te zijn geweest voor de eerste poster. Had je nog een reactie van het foutrapport?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
RobZwaga
Explorer
Opties
Nope
0 Likes
MteV
Pioneer
Opties
Exact zelfde probleem hier, alles geprobeerd, apps verwijderd, opnieuw geïnstalleerd maar geen pas zichtbaar op mijn Watch 6 classic. De pas is wel zichtbaar op mijn A52 Wallet app. Iemand al tips inmiddels?
0 Likes
MteV
Pioneer
Opties
Voor Raboklanten heb ik de volgende oplossing gevonden, met dank aan een Tweakers gebruiker: De werkwijze is als volgt:
Ga naar de rabobank app en log in met je gegevens.
Ga naar Service en kies onder producten voor betaalpas
Je krijgt de betaalpassen te zien die beschikbaar zijn kies de betaalpas waarmee je contactloos wil betalen met je smartwatch
Onder instellingen selecteer je pasgegevens
DAT! kaartnummer kopieer je door op de kopieer button te klikken (let op is een 19 cijferig nummer)
Opschrijven kan ook en noteer de maand en jaar van geldigheid betaalpas.
Nu komt het 😄

Op de smartwatch installeer je de google wallet app en krijg je een in het scherm een rechthoek met de kleuren van de betaal app.
Klik op dit rechthoek en ga verder op je smartphone. (NOOT van mij MteV: tegenwoordig is dit een + teken dus klik daarop)
De app op je smartphone vraag nu om een kaartnummer, als je dit eerder gekopieerde nummer plakt zie je dat de laatste cijfers niet zijn meegenomen! Haal nu de laatste 3 cijfers weg en vul aan met de laatste 4 cijfers om zo het 19 cijferige nummer compleet ingevoerd te krijgen.
Dus niet alleen aanvullen, eerst weghalen dan 4 cijfers toevoegen! (NOOT VAN MIJ MteV, ik heb alle getallen ingevuld en NIETS verwijderd, dat werkt ook)
Vul de mm/jj (NOOT: VAN JE BANKPAS DUS) in zoals gevraagd en KLAAR!
0 Likes
RobZwaga
Explorer
Opties

Dank je wel MteV.
Ik heb al je voorschriften letterlijk opgevolgd met steeds weer het zelfde teleurstellende resultaat. Zelfs de Wallet opnieuw geïnstalleerd op mijn “Smart?” Watch.
Ik heb hier al zoveel tijd aan verkloot. Het moet toch een keer lukken.
Ik ga de Rabo bank maar eens bellen.

thanks anyway.

Rob

0 Likes