op 26-06-2020 10:11 AM
Hoi,
Samsung alles, android alles, makkelijk in gebruik en een heerlijke ervaring, alleen nu al een poosje... 😞
Ik maak al een een aantal jaar nu gebruik van de originele buds, ze doen het perfect, mooi geluid, batterij gaat lang mee en best een betrouwbare verbinding. Ik zeg best een betrouwbare verbinding daar dat juist nu al een hele tijd een probleem geeft, ik gebruik de buds eigenlijk altijd wel met mijn S10, maar juist nú ik helaas veelvuldig thuiswerk wil ik de buds op de laptop genruiken. Nogal vervelend om in oor met de buds op mijn S10 te zitten en met mijn andere oor bedraad op de laptop te zitten. Samsung en AKG best lekker, maar dit is niet zoals het bedoeld is... 😞
Ja, dit is dan geen Samsung #sorry Ik weet dat ik bij eerste gebruiken de buds heb weten te koppelen en verbinden met de w10 laptop, alleen nu werkt het al een gehele tijd niet meer. Ik probeer van alles: de buds worden gezien, worden gekoppeld, maar verbinden 'ho maar!'. Mijn laptop is een Acer E5 en het heeft alle laatste updates van Microsoft Windows.
Nu, wie kan mij helpen met de oplossing om minder gefrustreerd op de thuiswerkplek te zitten en weer buds met mijn Buds te worden, heel veel dank alvast, cheers!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-10-2021 10:19 AM
Wat fijn dat je dit noemt.
Ik had het probleem ook en heb overal bluetooth uitgezet (op mijn mobiele telefoon S21 en op mij oude PC) en nu vindt mijn nieuwe PC de buds eindelijk. Dank!
op 29-06-2020 11:27 AM
01-07-2020 05:15 PM - bewerkt 01-07-2020 05:27 PM
Hi BruceH,
Dank je wel. Ook dank voor je heel snelle reactie (:
Ik heb even gezocht en het volgende gevonden, ik zie Bluetooth Device (RFCOMM Protocol TDI), maar kan daar eigenlijk niets over melden en ik heb een Bluetooth USB module met volgende informatie HCI 6.270 / LMP 6.8459 dat zou dan Bluetooth Core Specification 4.0 moeten zijn, kan je daar wat mee?
ik ben bang dat een firmware update op de Buds de oorzaak zal zijn, ik hoop het natuurlijk niet... Dank weer.
op 01-07-2020 05:30 PM
op 01-07-2020 05:41 PM
Hoi,
Wederom een rappe reactie (: Dank!
Yes, ik heb de oortjes gereset en ook de netwerkinstellingen op de laptop opnieuw ingesteld.
Wanneer ik de Buds toevoeg aan de laptop maakt ie verbinding en verandert de status van 'verbonden' naar 'gekoppeld'. Wanneer ik vervolgens verbinding wil maken, krijg ik de melding: 'Het is niet gelukt. Zorg ervoor dat uw Bluetoothapparaat nog gedetecteerd kan worden en probeer het vervolgens opnieuw.'
De Buds hebben het eerder gedaan, nu niet meer, frustrerend.
Ik hoop dat er een oplossing is, maakt het allemaal weer net even wat leuker , dank weer @BruceH
op 03-07-2020 12:42 PM
Lukt het met behulp van deze video? https://bit.ly/3dZpwiO
op 14-01-2021 11:21 AM
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb de earbuds net nieuw, mede gekocht om thuis te werken. Inmiddels 2 verschillende bluetooth adapters voor mijn laptop besteld via een welbekende webwinkel, maar de ene connect slechts kort en verliest telkens de verbinding, de ander (duurder zelfs in de aanschaf) kan überhaupt geen verbinding maken met de Samsung earbuds. Enorm frustrerend; zeker met thuiswerken! Had dit totaal niet verwacht van Samsung. Ik gebruik een HP laptop en windows 10. Is hier een oplossing voor te vinden?
op 14-01-2021 03:57 PM
Hi @AdeG,
Welke Buds heb je precies gekocht? En heb je de Buds ook al eens ingesteld op je telefoon via de Wearable app?
14-01-2021 05:08 PM - bewerkt 14-01-2021 05:09 PM
@BruceH model SM-R175 zegt dat voldoende? Ze zijn van december vorig jaar. En ja, ik heb ze al aangesloten via de Wearable app. Op de smartphone gaat het goed ook, maar het lijkt gewoon onmogelijk op de laptop. Zó balen. Ik las hierboven dat het aan de bluetooth verbinding kan liggen? Maar alle dongels zijn toch Bluetooth 4.0?
Hopelijk kan er een oplossing worden gevonden!
14-01-2021 05:13 PM - bewerkt 14-01-2021 05:14 PM
IC: 649E-SMR175