Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy buds 2 slechte bluetooth verbinding met laptop.

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2022 03:23 PM)
314 Weergaven
Thijmen Jansen
Apprentice
Opties

Ik krijg mijn galaxy buds 2 gekoppeld en verbonden met mijn windows laptop, maar de verbinding vebreekt weer snel en blijft nooit in stand. Daarna verbinden ze weer gelijk, maar kan er op deze manier geen gebruik van maken, ook komt er geen geluid door de oortjes als ze wel een keer verbonden blijven voor langer dan 5 seconden. Wie kan mij helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties

Als ik het goed begrijp is dit probleem er alleen met je Laptop? Is dat correct? Zo ja dan hebben we een mogelijke oplossingsrichting

Kan je proberen om de bluetooth verbinding te verwijderen en opnieuw in te stellen? Wellicht werkt dit. Stel dat dit niet werkt adviseer ik om je de laatste bluetooth drivers te downloaden via de website van de leverancier van de laptop. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties

Als ik het goed begrijp is dit probleem er alleen met je Laptop? Is dat correct? Zo ja dan hebben we een mogelijke oplossingsrichting

Kan je proberen om de bluetooth verbinding te verwijderen en opnieuw in te stellen? Wellicht werkt dit. Stel dat dit niet werkt adviseer ik om je de laatste bluetooth drivers te downloaden via de website van de leverancier van de laptop. 

Thijmen Jansen
Apprentice
Opties

Dat klopt inderdaad, nog nooit problemen gehad met verbinding met mijn telefoon. Heb al vaker geprobeerd om te verwijderen en opnieuw te koppelen. Ik ben nu aan het proberen om alles te updaten op mijn laptop. Ik kom wel weer terug als het nog niet werkt haha.

0 Likes