Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet storen watch 6 bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2024 12:36 PM)
532 Weergaven
Rozenga28
Journeyman
Opties
Ik wil graag altijd gebeld kunnen worden en hier ook meldingen van krijgen op mijn horloge. Echter als ik niet storen of slaapstand aan zet komt er helemaal niks meer door heen, dus ook niet bellen. Op mijn active 2 kon ik dit instellen. Ik ben nu al maanden aan het zoeken maar krijg het nog niet voormekaar...

Iemand tips?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

oke top, Ga naar je niet storen instellingen op je telefoon. 
klik op oproepen en berichten-> zet oproepen op alle.

Waarschijnlijk moet je het onderling synchroniseren van niet storen even aan en uit zetten zodat het horloge de instellingen van je telefoon kopieert. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Salista
Navigator
Opties
Wat voor telefoon heb je? Ik kan via instellingen op mijn telefoon aangegeven wie mij mogen storen
Rozenga28
Journeyman
Opties
Ik heb een flip 5 maar het gaat mij vooral ook om de prive nummers en de nummer die ik niet het opgeslagen
0 Likes
Salista
Navigator
Opties
Kijk eens naar instellingen, meldingen, niet storen en dan oproepen en berichten. Hopelijk is dat wat je zoekt
Rozenga28
Journeyman
Opties
Voor de telefoon staat alles toegestaan maar bij mijn horloge wil dat niet. Mijn telefoon gaat ook gewoon af....
0 Likes
Salista
Navigator
Opties
En het synchroniseren heb je in de wear app aanstaan? Andere opties heb ik niet meer
0 Likes
Rozenga28
Journeyman
Opties
Niet storen synchroniseren met telefoon heb ik expres uit want ik wil soms de een wel horen en de ander niet
Salista
Navigator
Opties
Sorry ik weet het niet meer, mss een van de experts
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wil je dit exclusief voor op je horloge of mogen telefoontjes ook doorkomen op je telefoon? 
Je kan namelijk alle oproepen toegang geven ondanks dat je niet storen aan hebt. 

Rozenga28
Journeyman
Opties
Op beide mogen ze doorkomen en ik heb alles toegestaan