Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update watch 5 pro zeer snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2024 01:16 PM)
602 Weergaven
Bouke1965
Student
Opties

Ik heb onlangs een update op mijn smartwatch galaxy watch 5 pro gekregen.

Voor de update ging de accu 4 dagen mee, na de update is de accu met een dag leeg.

Ik heb de weareble ap al verwijderd en de smartwatch al meerdere keren gereset. Maar dat helpt niet.

Bij de vorige update had ik hetzelfde, hij is toen ter reparatie teruggeweest en ik kreeg als antwoord dat er geen problemen waren gevonden. Maar hij werkte toen wel weer goed.

Help wat moet ik doen. Het is verder een perfect apparaat maar hier wordt ik droevig van.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bouke1965,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer cache legen ook niet helpt raden we aan om een foutrapport. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bouke1965,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer cache legen ook niet helpt raden we aan om een foutrapport. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Bouke1965
Student
Opties

Ik heb gisteren nogmaals mijn watch 5 pro gereset, ditmaal vanuit de weareble app. Het lijkt erop dat het nu weer goed werkt. Ik heb 1 dag en drie uur verbruikt en nog 78% accu over.

Na de vorige update had ik hetzelfde probleem en heb ik de watch opgestuurd naar Samsung. Daar was geconstateerd dat de watch goed werkte. Ook deed hij het daarna weer normaal.

Hoe kan ik een fout rapport maken mocht het weer gebeuren bij een volgende update?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Bouke1965,

Hopelijk blijft het zo goed gaan. Ik had over het hoofd gezien dat je niet via de Watch een foutrapport kan indienen. Laat weten wanneer de issue weer terug komt.

Met groet,

Ajay

Community Manager