op 04-11-2022 09:48 AM - laatst bewerkt op 07-11-2022 11:59 AM door MartijnK
Begin september heb ik een mooie Smartwatch5 gekocht met gratis earbuds. Telkens ben ik weer super blij met de mooie producten van Samsung, chapeau voor wat betreft het klokje. De earbuds konden al lekker snel na 2 weken geleverd worden op mijn huisadres. Omdat dit op een zaterdag bezorgd zou worden heb ik het op 16 september op een DHL servicepunt bij mij in de straat laten bezorgen. Echter....DHL had onterecht dit servicepunt op hun website staan, wat je als klant natuurlijk niet kan raden. De earbuds werden vervolgens direct retour gestuurd en toen begon de ellende met Samsung. Ik had volgens Samsung een fout adres opgegeven en moest de actie opnieuw aanvragen. Inmiddels al 5 keer contact gehad met het servicenummer waar de standaard reactie is, dit is de procedure en u moet gewoon geduld hebben. Wat ik mis is een gevoel van service en meedenken met de klant. DHL, die in opdracht van Samsung handelt, maakt een fout waardoor de klant zich in allerlei bochten moet wringen. Hoe moeilijk is het om na twee keer de aanvraag te hebben goedgekeurd gewoon even die earbuds op te sturen? Scheelt over en weer zoveel irritatie! Wat al zou helpen is om bij de klantenservice mensen aan te nemen die echt luisteren en niet mij steevast mevrouw blijven noemen als ik duidelijk aangeef dat ik Jeroen heet. Service zit in kleine dingen, maar misschien is Samsung daar te groot voor geworden?
op 04-11-2022 09:50 AM
op 04-11-2022 10:58 AM
op 05-11-2022 11:09 AM
op 05-11-2022 01:47 PM
op 07-11-2022 11:59 AM
Hi @JeroenGklant, goedemorgen.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer er het één en ander niet goed gaat met de levering van de Galaxy Buds, ondanks dat het niet goed is gegaan zullen wij niet zomaar een setje Buds opsturen. Voordat wij overgaan tot het versturen van een nieuwe set Buds zullen we eerst een onderzoek starten.
Waar heb je de Buds gekocht? En wat is het registratienummer van je promotie? Nadat je je hebt geregistreerd via onze website ontvang je een deelnamebevestiging, kijk ook even in je SPAM-box wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.
Groeten,
Martijn
op 07-11-2022 12:51 PM
op 07-11-2022 01:04 PM
Uiteraard doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen, wij kunnen echter een onderzoek niet versnellen. Dit mag je dan ook rustig afwachten.
Ik zal bij mijn collega's van de promotieafdeling ook na vragen wat de status is van jouw aanvraag en zodra ik meer informatie heb stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn