op 25-05-2022 03:43 PM
Op 27 november 2021 heb ik alle gegevens die nodig waren voor de aanvraag van de extra smartwatchbandjes (promotie, registratiecode NLD5050227TLFMD) gemaild. De actievoorwaarden gaven aan dat het ongeveer tot 11 weken kon duren voordat ik deze bandjes opgestuurd zouden worden. Op 19 april heb ik de helpdesk gebeld met de vraag waar deze bandjes bleven. De medewerker gaf aan dat ze contact zou opnemen met de afdeling die hier over ging en dat ik mijn emailbox in de gaten moest houden voor meer informatie hierover. Ik heb wekelijks mijn mailbox gecheckt en vandaag op 25 mei wederom contact opgenomen met de helpdesk. Ik heb dezelfde medewerker gesproken en die gaf aan dat de bandjes niet op voorraad zijn en dat ik helaas nog moet wachten. Ik heb haar ook gewezen op het feit dat ik nog niks vernomen had via de email zoals beloofd. Hierop kwam een reactie dat ze op 12 mei iets vernomen had van een andere afdeling. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik een klacht wil indienen over de gang van zaken. Ze heeft me doorverwezen naar de website en vervolgens aan het einde van het gesprek maakte ze excuses voor de gang van zaken. In dit hele proces zie ik wel een aantal verbeterpunten, met name op het gebied van communicatie naar mij als klant. Ik ben benieuwd naar jullie reactie aangaande mijn klacht.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-05-2022 11:31 PM
op 17-05-2022 12:50 PM
op 25-05-2022 06:26 PM
Hoi @Triple-B , goedenavond.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet helemaal zoals het hoort te gaan en kan me ook goed voorstellen dat je hiervan baalt.
Van mijn collega's van de promotie afdeling heb ik begrepen dat er komende week een levering wordt verwacht met de missende bandjes, zodra we deze binnen hebben zullen ze ook zo snel mogelijk worden verstuurd.
Daarnaast zal ik je gegevens ook doorzetten naar mijn collega's, met ongeveer 5-10 werkdagen neemt mijn collega contact met je op.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 25-05-2022 08:28 PM
op 29-05-2022 11:09 AM
Nou, zit in hetzelfde schuitje. Oktober 2021 de Watch 4 gekocht. Zouden 2 bandjes gratis bij komen. Inmiddels een keer of 6 contact gehad. Zojuist nog via Messenger. Er komt steevast 1 antwoord. Niet op voorraad. U moet maar langer wachten. Mijn horloge is bij wijze van spreken weer aan vervanging toe en nog steeds geen bandjes. Wat een achterlijke manier van omgaan met klanten. Ik heb al aangegeven dat het ook wel wat anders mag zijn van mij uit. Maar geen respons. Ik heb de hele conversatie opgeslagen en zal eens een bericht naar Kassa doen. Kijken wat zij er van vinden.
op 29-05-2022 08:41 PM
op 31-05-2022 12:07 PM
We vinden het erg jammer om te lezen dat je het zo ervaart. Je bent natuurlijk geen slachtoffer van misleiding wel van behoorlijke vertraging, dat kan ik ook niet ontkennen en kan me goed voorstellen dat je hier van baalt. Ik zal dit ook direct doorzetten naar de juiste afdeling om dit verder uit te laten zoeken.
Zodra ik hier meer informatie over heb zal ik dit ook met jullie delen.
Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!
Groeten,
Martijn
03-06-2022 04:25 PM - bewerkt 03-06-2022 05:03 PM
Hoi Martijn,
Hoe staat het intussen met de voorraad van die bandjes? Ik kan ze namelijk online prima vinden. Ik heb mijn Galaxy Watch4 op 19-11-2021 gekocht. Op 26-11-2021 gekwalificeerd voor de promotie en (pas) op 21-12-2021 de bevestiging gekregen dat ze binnen 9 weken opgestuurd zouden worden.
Het is nu halverwege 2022!! en ik heb, na herhaaldelijk navragen, nog steeds niks ontvangen. Het is toch wel erg schandalig dat je uberhaupt moet inschrijven op zo'n promotie en dat ze er dan schaamteloos al ruim een half jaar over doen om 2 bandjes (die gewoon in de doos hadden moeten zitten) op te sturen.
Ik ben erg benieuwd of de bandjes nog ooit komen, en vanaf welke wachttijd heb je recht op restitutie van het promotiebedrag zodat je zelf accessoires kunt aanschaffen?
op 07-06-2022 10:22 AM
Mijn collega's op de promotieafdeling zijn hard aan het werk om dit ook zo snel mogelijk op te lossen en zodra we de bandjes ook daadwerkelijk voorradig hebben bij de promotieafdeling worden deze ook zo snel mogelijk verstuurd. Ondanks dat het al erg lang duurt hoef je je geen zorgen te maken, de bandjes zullen volgen.
Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 13-06-2022 08:12 AM
Hi there, goedemorgen.
Dit duurt inderdaad wel erg lang en kan me goed voorstellen dat je de bandjes nu eigenlijk wel een keer wilt ontvangen. Wat is je registratienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee 😇
Groeten,
Martijn