Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

KPN Multisim esim op Watch 6 classic kan geen sms sturen via 4 G zonder telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 16-03-2024 04:11 PM)
143 Weergaven
maaike101
Explorer
Opties

Ik krijg iedere keer als ik de Assistent gebruik dat telefoonnummer van Maxima niet bekend is, maar zeg ik stuur sms dan vraagt ie naar wie en staat Maxima gewoon ertussen. Maar als de sms klaar is en verzonden verzend de watch,maar krijg ik melding dat ik de watch met bluetooth moet verbinden met de telefoon.

Ook bellen via de assistent zeg ie dat er geen telefoonnummer is ingesteld voor Maxima. bellen lukt wel rechtstreeks via een tegel, sms niet.

Daar heb ik geen multisim voor toch? om de telefoon toch mee te nemen.

Via wifi en de telefoon gaat alles goed en kan ik bellen en smssen met de watch en de assistent.

Alles al nagelopen, snap er helemaal niks van dus graag hulp en de oplossing.

0 Likes
3 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Heeft u hierover contact opgenomen met KPN? U kunt het beste naar de KPN-winkel gaan, daar kunnen zij je helpen met instellingen en sim-abonnement.

0 Likes
maaike101
Explorer
Opties

Allereerst bedankt voor de genomen moeite om te antwoorden.

Op het KPN forum verwijzen ze naar Samsung met de mededeling: als je via ons kunt bellen staat de verbinding open, er zou iets op de smartwatch niet goed kunnen staan.

Ik ben nu de watch maar aan het resetten, dit vergt weer tijd, ik kom er op terug.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @maaike101,

 

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook gecontroleerd of alles helemaal up-to-date is?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes