Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google assistent

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2024 05:38 PM)
336 Weergaven
Members_APMHKDY
First Poster
Opties

Ik probeer Google Assistent te installeren op mijn nieuwe Galaxy Watch 6 Classic maar vind 't via de Watch niet in de Google Play Store.
Als ik de Google Assistent zoek in de App Store op mijn smartphone, kan ik 'm installeren op de telefoon of op een tablet maar niet op mijn watch.
Wat kan ik doen om de Assistent werkende te krijgen op mijn watch zodat ik makkelijk herinneringen kan instellen als ik aan 't fietsen ben?

3 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Is de Google Play Store up-to-date op het horloge?
0 Likes
AA90210
Pioneer
Opties

Gefeliciteerd met je aankoop!
Je avontuur begint met dezelfde kennismaking als iedereen met dit apparaat. Google Assistant is na een dag, of 46x refreshen, of na "iets" te updaten, opeens wél te downloaden en/of spontaan zonder toestemming op je horloge gezet.
Dat is zodat direct duidelijk is dat het horloge zéker niet gaat functioneren zoals je (mag) verwachten, noch hoe het is geadverteerd.
En ik ben hier om duidelijk over te brengen dat je aan Samsung niets hoeft te vragen: Ze geven gewoon geen antwoord.

Watch 7 komt er immers alweer aan. Vers geld. 
</gezeik>

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_APMHKDY,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer alles up-to-date is zou het in de Play Store na een tijd moeten voorkomen. Laat weten of het lukt.  

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes