Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

kpn mobiel activeren Galaxy Watch

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2024 12:58 PM)
739 Weergaven
mausje1968
Explorer
Opties
Ik heb sinds 2 weken de Galaxy S24 Ultra en de Galaxy Watch Ultra. Maar ik krijg de multisim op mijn Watch niet geactiveerd. Ik krijg telkens foutcode 3010. Weet iemand misschien een oplossing?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mausje1968
Explorer
Opties
KPN heeft eindelijk het probleem opgelost met foutcode 3010 op mijn Galaxy Watch Ultra. Ik kan nu bellen en gebeld worden zonder dat ik mijn Galaxy S24 Ultra bij me hoef te hebben. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mausje1968,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw S24 Ultra en Watch Ultra! Is alles up-to-date en had je ook KPN ook hierover gecontacteerd? Je kan daarnaast ook een foutrapport indienen via de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
mausje1968
Explorer
Opties
Oké. Dank je wel. Dat heb ik nu gedaan.
Oplossing
mausje1968
Explorer
Opties
KPN heeft eindelijk het probleem opgelost met foutcode 3010 op mijn Galaxy Watch Ultra. Ik kan nu bellen en gebeld worden zonder dat ik mijn Galaxy S24 Ultra bij me hoef te hebben. 
Henris5
Voyager
Opties
Fijn om te horen! Veel plezier met je Watch Ultra, maar dat moet vast goedkomen.
Prettige dag!
mausje1968
Explorer
Opties
Dankjewel
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen mausje1968,

IK wens je nog veel plezier met jouw Watch Ultra!

Met groet,

Ajay

Community Manager
kai1985
First Poster
Opties
Kun je ons meer informatie geven? Ik heb al een ticket 2 maanden bij kpn lopen maar niemand weet wat die moet doen.......
0 Likes
mausje1968
Explorer
Opties
Heb je toevallig eerder een Multisim gebruikt? Ik had hiervoor een Apple Watch Ultra en de ICT afdeling van KPN vond ergens in hun systeem nog een koppeling hiermee. Dus ik zou zeggen dat ze dat bij jou ook eens na moeten laten kijken.
Members_vpvj1D6
First Poster
Opties

hoe is dit uiteindelijk opgelost? heb hetzelfde probleem net als vele anderen zo te lezen

0 Likes