Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan ik ook één losse bud bestellen?

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2019 09:50 PM)
7632 Weergaven
paul729
First Poster
Opties

Ik ben één van mijn galaxy buds verloren, hij viel uit mijn oor toen ik over een brug ging. kan ik ook één losse bud bestellen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
14 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
LiesH
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan is er één kapot, hij laad niet meer op. Kan je ook aangeven hoe duur een losse bud (ik heb de galaxy buds+) ongeveer is? Dan kan ik inschatten of ik het dat waard vind voordat om mijn buds ter reparatie aanbied?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het intussen gelukt om een nieuwe Buds te vinden? Zo niet, stuur mij dan een privé bericht, dan kijk ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen hierin.

Groeten,
Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_rp6uadV
First Poster
Opties

Is helemaal niet waar. Via de chat wordt zelfs gezegd dat je een nieuwe krijgt als je binnen de garantietermijn  valt. Dat was ook bij mij het geval maar verloren buds valt daar niet onder  Heb duidelijk aangegeven dat er een kwijt was 

Ik moest een nieuwe set kopen of 37,50 betalen. Ik verschillende emails gestuurd dat ik maar 1 wil of anders zelf kom ophalen.  Toch moest ik betalen  Waardeloos. Trap er niet in 

0 Likes
Members_rp6uadV
First Poster
Opties

Is niet waar  Heb het zelf meegemaakt  Samsung probeert je een nieuwe set aan te smeren of anders betaal je 37,50 voor niets, want had duidelijk aangegeven dat 1 kwijt was. Via chat wordt je ook voor de gek gehouden 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je graag verder. Wanneer je één van de Buds bent verloren kan je de case samen met overgebleven Bud aanmelden voor een reparatie, in het servicecentrum wordt deze dan compleet gemaakt. De kosten voor een losse Bud bedragen ongeveer 79€ dit is wel afhankelijk van de uitvoering. 

0 Likes
elliana
First Poster
Opties
Hallo ik heb de galaxy weareble app maar ik ben een oordopje kwijt en die kan die niet vinden heb je een andere optie om het te vinden
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds(+) nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Een losse Galaxy Bud kost ongeveer €79 afhankelijk van de uitvoering en een oplaadcase begint vanaf €55.

Groeten,

Martijn

0 Likes
mkiela01
First Poster
Opties

Nou ik heb een hele andere ervaring. Ik kreeg wel een oplossing. Ik kreeg een offerte van 240 euro.

Dus ik kan met de case en de overige bud naar Samsung repair voor een enkele bud?

0 Likes