Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Interval op Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2022 08:37 AM)
5063 Weergaven
Rosa7777
Student
Opties
Goedemorgen,
Ik zie de optie intervallen niet in mijn hardloopcoach. Ik heb een watch 4, afgelopen januari gekocht wn onlangs een update gehad. Hoe kan ik dit toch krijgen?

Groet,
Rosa 

5 Antwoorden
Rosa7777
Student
Opties
Ja ik heb het! Bedankt :smiling-face:
0 Likes
Members_xw9FT5x
First Poster
Opties

Kan ik ergens instellen dat bij Training1 éénmalig loopt en niet telkens meegenomen wordt in de intervaltraining? Het is toch gebruikelijker dat men vb 10min los loopt op lage snelheid om daarna X aantal intervallen te doen?

Mvg
Luc

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_xw9FT5x, goedemorgen.

Wanneer je een interval training selecteert wordt naast Training 1 ook Training 2 afgewerkt, je kan hier aangeven hoeveel rust er tussen de intervals zit. Wil je alleen de interval doen van training 2 dan dien je het eerste gedeelte van de training aan te passen wat de tijd of afstand aangaat. Helemaal uitzetten kan niet.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
mems63
First Poster
Opties
Kan je bv ook instellen 2 min lopen 1 min hardlopen 2 min wandelen 1 min hardlopen, 2 min wandelen 2 min hardlopen en dan weer de interval van 2x 2min wandelen met 1 min hardlopen ( ik heb wervelletsel en reuma en ga uitproberen wat mijn lichaam nog accepteerd)
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mems63, goedemiddag.

Je kan wel een Interval training aanpassen en instellen, ik zie echter geen manier of optie om de interval op een andere manier in te richten. 

Beterschap en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes