Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

inloggen op Samsung account op telefoon niet mogelijk

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2021 07:34 PM)
2473 Weergaven
Michel1964
First Poster
Opties

Ik probeer in te loggen op mijn Samsung account, op mijn telefoon, om de app Samsung Health te starten.

Dit lukt niet: telefoon blijft continue een zoekcirkel geven.

Heb de app nodig voor mijn aangekochte Samsung galaxy Fit2.

Graag een oplossing.

Mvg. Michel.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hier overigens een soortgelijk topic: https://bit.ly/39FLNCg

Wellicht dat dit ook voor jou werkt 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Michel1964,

Zo te zien ligt het niet aan je Samsung account, aangezien het wel is gelukt om op de Community in te loggen.

Is het inmiddels gelukt om op je toestel het account toe te voegen? 👍

rsz-846676
0 Likes
Michel1964
First Poster
Opties

Hallo Bruce, 

Nee, het inloggen op mijn Samsung account gaat niet op mijn telefoon. Mijn telefoon is een Huawei P10 lite. Had begrepen van Samsung support dat met Huawei toestellen meer inlog problemen zijn. Het gekke is wel, dat het wel een paar dagen heeft gewerkt,...? De oplossing is blijkbaar een Samsung toestel kopen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je proberen bij Instellingen -> Apps -> S-Health -> Opslag de gegevens te wissen of de app opnieuw te installeren vanuit de Play Store?

rsz-846676
0 Likes
Michel1964
First Poster
Opties

Hallo Bruce, dit heb ik een aantal keer geprobeerd, helaas zonder resultaat. Na het opnieuw installeren van de Samsung Health app, is het onmogelijk deze te openen. Na het inloggen op de app blijft een draaiend cirkeltje op het scherm zichtbaar. Dit gaat niet meer weg, pas na afsluiten van de app.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je de softwareversie van de S-Health app doorgeven? Daar zit waarschijnlijk het probleem, zoals ik ook zo op andere fora.

Je kunt nog proberen om eerst S-Health te starten zonder in te loggen en vervolgens via de Instellingen in te loggen. Lukt dat wel?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hier overigens een soortgelijk topic: https://bit.ly/39FLNCg

Wellicht dat dit ook voor jou werkt 👍

rsz-846676
0 Likes
Michel1964
First Poster
Opties

Dank je wel voor de tip. Moet alleen nog even uitzoeken hoe ik dit moet doen. Als ik die link invoer, gebeurt er verder niet veel. Misschien moet ik eerst nog iets meer doen ? Weet ook niet hoe ik APK's kan toestaan op mijn telefoon ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Probeer eerst even wat ik in mijn eerste bericht aangaf, mocht dat niet lukken, dan kunnen we verder kijken!

rsz-846676
0 Likes
Michel1964
First Poster
Opties

ok,...

De software versie is: versie 6.15.0.091

Opstarten vanuit instellingen lukt niet.

0 Likes