Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Horloge bandje verkleurd

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2022 01:26 PM)
549 Weergaven
wateenonzin
First Poster
Opties

Allereerst, wat een onwijs slechte klantenservice heeft de Samsung. Als je hen een bericht stuurt krijg je standaard zo een stomme bot die van niks weet en je afscheept met  dat de wachttijd om een medewerker te spreken 2 uur duurt. Na 4 uur heb je nog niemand gesproken. 

Ik heb een klacht, mijn horloge bandje van de samsung is net 7 maanden oud en sinds ik lange mouwen draag verkleurt het bandje helemaal. Het bandje behoort violet te zijn... zie hier... weinig violet meer te zien. Van een bandje wat al snel 40 euro kost, mag je toch wel een dusdanige kwaliteit verwachten dat deze niet verkleurd.  Samsung wat zijn jullie van plan hier aan te doen?20221216_105123.jpg

IMG-20221216-WA0001.jpeg

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wel vervelend dat het bandje is verkleurd. Helaas valt dit onder gebruikersschade en de enige oplossing is dan ook om zelf een nieuw bandje aan te schaffen. Gelukkig zijn deze niet zo duur. Je kan al vanaf 20 euro mooie bandjes kopen. Welke Watch is het?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jhon37
Explorer
Opties
Kijk op AliExpress alle kleuren en kosten niets
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is best een goede tip. Amazon heeft ook leuke voor weinig geld.
wateenonzin
First Poster
Opties
Niet zo duur? En origineel samsung bandje van 40 euro mag je van verwachten dat dit niet verkleurd. Wat is jouw functie bij samsung?
0 Likes
wateenonzin
First Poster
Opties
Moet je 3 maanden wachten totdat je pakket niet aan komt. Goedkope rommel.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kunt op Amazon heel goedkoop shoppen voor bandjes.

Welke Watch heb je?1671245502737.png
0 Likes
wateenonzin
First Poster
Opties
Even voor de goede orde. Ik krijg netjes zoals het hoort een nieuw bandje van samsung. Niks gebruiksschade met voor eigen rekening een namaakbandje kopen.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @wateenonzin

Je kunt het bandje van jouw Watch eventueel eens na laten kijken in één van de servicelocaties en of dit binnen de fabrieksgarantie vervangen kan worden, zal moeten blijken. Eerlijk gezegd verwacht ik van niet, gezien de verkleuring en zou ik daarom naar een nieuw bandje opzoek gaan. Succes! 

Groeten, 

Joey