Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Helemaal geen meldingen S3 Gear Frontier

(Onderwerp aangemaakt op: 12-11-2017 04:15 PM)
13621 Weergaven
Marcel65
Apprentice
Opties

Hoi daar!

Ik heb het probleem dat mijn Smartwatch sinds een aantal dagen bijna geen meldingen meer weergeeft.

- als mijn alarm of wekker is ingesteld krijg ik wel een bericht

- het weer wordt goed weergegeven

- mijn horloge is gekoppeld met de telefoon

 

Ik krijg echter geen meldingen meer van o.a. WhatsApp, Email, SMS, oproepen, etc.

 

Het horologe heb ik al terug gezet naar fabrieks instellingen, opnieuw opgestart, het Gear appje opnieuw ingesteld, etc.

 

Wat kan ik nu nog doen?

 

Wie heeft hier ervaring mee of wellicht een oplosssing?

 

Groeten

Marcel

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Marcel65
Apprentice
Opties

Hallo Tim,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het voor elkaar gekregen, middels wat omweg.

Ik heb de Gear App volledig verwijder, de telefoon opnieuw opgestart en alle cache geheugen, etc. schoongemaakt en verwijdert. Daarna de Gear S3 gereset naar de fabrieksinstellingen en helemaal opnieuw ingesteld. Ikheb bewust geen gebruik gemaakt van de backup, want dat werkte de eerste keer ook niet.

 

Hopelijk blijft alles het voorlopig doen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
34 Antwoorden
johnhendriks
First Poster
Opties

Kijk eens bij de Gear instellingen op je mobiel. Waarschijnlijk staan daar de meldingen uit

0 Likes
Marcel65
Apprentice
Opties

Bedankt voor het reageren. Was het maar zo simpel :smiling-face: Zie afbeelding. Dat heb ik al een aantal keer aan en uit gezet.Screenshot_20171112-172534.png

 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Marcel65, wat apart dat je geen meldingen krijgt! Als ook een reset en het opnieuw instellen van de Gear niet hebben geholpen, dan blijven er weinig mogelijkheden over. Ik ga je daarom adviseren om één van onze servicepunten te bezoeken met een aankoopbon en identiteitskaart. Het is wel verstandig om een back-up te maken, voordat je langsgaat. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
Marcel65
Apprentice
Opties

Hallo Tim,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het voor elkaar gekregen, middels wat omweg.

Ik heb de Gear App volledig verwijder, de telefoon opnieuw opgestart en alle cache geheugen, etc. schoongemaakt en verwijdert. Daarna de Gear S3 gereset naar de fabrieksinstellingen en helemaal opnieuw ingesteld. Ikheb bewust geen gebruik gemaakt van de backup, want dat werkte de eerste keer ook niet.

 

Hopelijk blijft alles het voorlopig doen.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Top! Bedankt voor het terugkoppelen en veel plezier weer met je horloge! 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rob16
Journeyman
Opties

Had gisteren iets soortgelijks. 

Mijn Whattsapp meldingen kwamen niet meer door of de S3

Telefoon afgesloten en Gear S3 uitgezet.

Na opstarten werkte alles weer. 

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rob16,

 

mocht het vaker terugkomen, trek dan aan de bel! Dan kijken we even wat we kunnen proberen om het probleem op te lossen.

rsz-846676
0 Likes
maaric
Apprentice
Opties

Ik heb hetzelfde probleem ik moet bijna dagelijks in de Samsung gear app de meldingen aan zetten om whatsapp meldingen op mijn gear te krijgen. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

In andere woorden, elke dag schakelt de app Whatsapp meldingen automatisch uit? Klopt dat? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes