Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS route

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2024 01:48 AM)
318 Weergaven
Sjors1982
Navigator
Opties
Als m'n Samsung Watch 7 Ultra automatisch een wandeltraining start, zie ik na het stoppen van de wandeling m'n gelopen route niet op de Samsung Health-app op de telefoon.Wel alle andere info, maar geen Google Maps met de route.

Als ik handmatig een training start, werkt het wel.

Zie ik iets over het hoofd of werkt de GPS-route op Google Maps alleen als ik een training handmatig start?

Ik ben benieuwd.
Dank.
0 Likes
5 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Om je route bij te houden tijdens de automatische training moet dit eerst wel aangezet worden. 

Ga op je horloge naar Samsungs health -> scrol helemaal naar onder en klik op instellingen-> scrol naar beneden en klik op de tekst act. detecteren -> zet per activiteit de locatie aan. 

Houd er wel rekening mee dat de activiteit al eerder geregistreerd word dan de locatie. De locatie meting gaat pas aan op het moment dat je de activiteit op je horloge ziet verschijnen.

Sjors1982
Navigator
Opties
Ik wist niet eens dat er nog meer opties waren onder automatisch detecteren en dat ik daar ook de locatie moet activeren. Weer wat geleerd. 😃

Wat is dan volgens u de beste optie ;

- bij benadering of precisie.

Bedankt voor uw assistentie. 🙏
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Persoonlijk heb ik hem standaard op hoge precisie staan.

Als je vooral in open plekken wandelt is de bij benadering ook voldoende. hoe meer bebouwing om je heen des te lastiger een perfecte gps meting te doen is en des te liever je de precisie aan zet. Bij benadering kost alleen net iets minder van je accu dan de precisie stand. 

Sjors1982
Navigator
Opties
Ik heb zojuist de precisie meting gedaan met automatische activering. De GPS herkende de startplek wel, maar ergens halverwege toen ik door het park liep onder de bomen door, viel de GPS uit en heeft het horloge de GPS niet meer goed gebruikt op de weg terug. Eerder deze week liep ik door het gesloten winkelcentrum met dak en traceerde het horloge zelfs in welke winkel ik liep.

Bent u over het algemeen wel tevreden over de resultaten? Ik heb het idee dat mijn andere horloge, de Apple Watch Ultra 2, accurater is.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat is vreemd, bij mij werkt hij eigenlijk altijd behoorlijk precies. 
Is je horloge en zijn alle apps up to date? heb je daarnaast nauwkeurigheid verbeteren aanstaan in je gewone locatie instellingen op je horloge?