Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Watch Ultra apps: Facer en Watchmaker

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2024 09:23 PM)
306 Weergaven
Jacques112
Journeyman
Opties

Hallo,

ik heb jaren samsung horloges gehad, en ben een groot fan van de apps Facer en Watchmaker. Echter zijn ze niet meer te installeren. Dit si een dikke tegenvaller voor mij, of kan iemand mij helpen bij deze apps/kwestie

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick-H
Pathfinder
Opties
En zoals jou afbeelding dus ook laat zien heeft het te maken met het nieuwe format van wear os waaraan wijzerplaten moeten voldoen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Nick-H
Pathfinder
Opties
Jacques112
Journeyman
Opties

Hallo Nick, dat klopt. Maar als ik hem op het horloge wil instaleren in de playstore niet. Op telefoon wil het wel, hij vind beide apps niet meer op de ultra

0 Likes
Nick-H
Pathfinder
Opties
Kun je de wijzerplaat niet vanuit de app op je telefoon overzetten ?
Wel is sinds wear os 5 de format waar wijzerplaten aan moeten voldoen veranderd dus niet alle wijzerplaten zullen werken
0 Likes
Jacques112
Journeyman
Opties

Best goede tip eigenlijk, hierdoor kon ik wel in de app op telefoon mijn ultra kiezen. Echter gaf hij toen aan dat het aan de app ligt. Deze is nog niet compatible met wear os 

1000010039.png

0 Likes
Nick-H
Pathfinder
Opties
Ik denk dat het daarmee wel te maken heeft. Google heeft een aantal stappen gezet met wear os die niet iedereen waardeert
Oplossing
Nick-H
Pathfinder
Opties
En zoals jou afbeelding dus ook laat zien heeft het te maken met het nieuwe format van wear os waaraan wijzerplaten moeten voldoen