Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid met Buds 2 Pro op laptop

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2023 03:02 PM)
1153 Weergaven
Sander96
Student
Opties

Hallo,

Ik heb een aantwel weken de Galaxy Buds2 Pro in mijn bezit. Tot voor kort geweldige oortjes. Sinds vandaag werkt het geluid echter niet goed samen met mijn HP-laptop. Wanneer de oortjes verbonden zijn hoor ik 5 seconden goed geluid en vervolgens stopt het geluid. De verbinding blijft wel volgens de laptop. Meerdere keren ontkoppelen en updates zoeken hebben niks opgeleverd

Wanneer ik de oortjes met mijn S22+ verbind is er niets aan de hand en werken ze zoals voorheen.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Sander96
Student
Opties

Hoi Martijn,

Ja alles is up to date. Resetten hielp helaas niet. Ik heb het ingediend middels een foutrapportage. Helaas kunnen zij het probleem ook niet oplossen. Ik ga dus contact opnemen met HP. Bedankt!

Groet,

Sander

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Matthijs Gunnink
First Poster
Opties

Ik heb een aantal dagen geleden mijn Buds2 pro geüpdatet naar de nieuwste software. Nu kan komt er geen geluid meer uit als ik ze verbind met mijn laptop.  Maar als ik ze met mijn S21 plus verbind is er niks aan de hand. Voor de update was er ook niks aan de hand. Ik heb ook de Buds2 en die doen het gewoon wel. Dus het licht niet aan mijn laptop. Ik heb de Buds2 pro al gereset en dat hielp niet. Ze verbinden gewoon wel met mijn laptop maar naar een tijdje is de verbinding verbroken en maakt hij weer opnieuw verbinding. Ik heb trouwens een Acer Nitro 5 AN515-55. Weet iemand hoe dit kan?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Check even in de geluidsinstellingen van je laptop of je het volume van de audio uitgang buds wel aan hebt staan. Per verbonden apparaat wordt dit apart geregeld. 

0 Likes
Matthijs Gunnink
First Poster
Opties

Die heb ik aan staan. Als ik ze verbind dan heb ik 1 of 2 seconde geluid en dan valt het geluid weg. Heel af en toe begint het geluid te stotteren.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat klinkt als een stoor probleem. Probeer het eens en zet tegelijk de bluetooth op je telefoon uit. Deze krijgt namelijk vaak de overhand.

0 Likes
Matthijs Gunnink
First Poster
Opties

Ik heb het geprobeerd en het werkt niet. En ik heb vaak mijn bluetooth van telefoon uit staan.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat de Buds het wel goed doen wanneer je deze verbindt met je S21 zal dit wel met de verbinding tussen je laptop en de buds zitten. Ervaar je dit ook als je de verbinding met je telefoon hebt verbroken?

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je ook al gekeken of de bluetooth drivers van je laptop up to date zijn?

0 Likes
Matthijs Gunnink
First Poster
Opties

Ja, die zijn al up to date.

0 Likes
Matthijs Gunnink
First Poster
Opties

Nee, dat ervaar ik niet.

0 Likes