op 09-12-2018 02:11 PM
Tijdens mijn trainingen (vooral schaatsen en skeeleren) beluister ik geen muziek.
De muziekspeler op mijn Gear sport gebruik ik niet. Toch verschijnt de speler steeds op het display tijdens het sporten, terwijl ik alleen snelheid, afstand etc wil zien. Door op het scherm te swipen kom in wel in de twee informatie schermen die ik wil zien. Maar wel hinderlijk dat ik na een paar minuten de muziekspeler weg moet swipen.
De muziekspeler verwijderen (apps op de telefoon) kan niet.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-12-2018 08:45 AM
Bedankt voor de snelle en behulpzame reactie, KevinW. Sinds ongeveer twee weken heb ik de Gear sport, deze instellingen had ik nog niet gevonden.
Overigens zet ik de training op 'fietsen'. Schaatsen zit niet bij de keuzes (wel op de app, niet op de Gear).
Wil
op 10-12-2018 07:32 AM
Hoi @Wil50,
Voordat je een training start kun je de instellingen van de training aanpassen. Onder "Trainingsscherm" (direct onder Doel") kun je de muziekcontroller uitzetten. Je krijgt dan alleen nog maar de informatieschermen te zien, die je eventueel in ditzelfde menu ook nog naar wens kunt aanpassen.
op 10-12-2018 08:45 AM
Bedankt voor de snelle en behulpzame reactie, KevinW. Sinds ongeveer twee weken heb ik de Gear sport, deze instellingen had ik nog niet gevonden.
Overigens zet ik de training op 'fietsen'. Schaatsen zit niet bij de keuzes (wel op de app, niet op de Gear).
Wil
op 10-05-2019 05:42 PM