op 06-12-2018 02:58 PM
Wanneer krijgen wij meer te weten over het contactloos betalen via de smart watch?
Ik gebruik al een aantal jaren de app van ING om met mijn mobiel te betalen, nu is mijn vraag echter wanneer dit ook mogelijk zou zijn voor de nieuwe smart watch. Apple heeft de optie sinds kort wel vrijgegeven, natuurlijk zou je denken dat Samsung, zoals altijd, hier op voor zou lopen.
Iemand enig idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-11-2021 11:58 AM
Hi @Members_QfGYmRy, goedemorgen.
Bedankt voor je berichtje.
Op dit moment is deze optie (nog) niet beschikbaar. Ook wij zijn in afwachting van een update zodat met Google Pay, in combinatie met de Watch4, betalingen gedaan kunnen worden.
Wanneer deze precies uitkomt is ons niet bekend.
Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen dan hoor ik het graag van je!
Goed weekend en groeten,
Martijn
op 06-12-2018 04:44 PM
op 06-12-2018 07:03 PM
03-02-2019 07:21 PM - bewerkt 03-02-2019 07:28 PM
Hoi,
dit probleem ligt niet aan je watch.Heb even bij ING op de site gekeken, dit kon ik voor je terugvinden bij ING zelf https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-betalen/index.html ik hoop dat je hier wat aan hebt. Heb zelf nu al een keer voor paal gestaan bij de kassa, dus maar even mn bank gebeld voor meer info, ABN-AMRO ondersteund alleen Garmin, Fitbit en 3 andere vage smartpay opties. Hopelijk komt hier landelijk verandering in, want wat heb je an NFC als je er niet mee kan betalen 🙄
op 05-05-2019 10:38 PM
Thanks ik heb de Galaxy watch en vroeg het me ook al af. Lijkt me wel makkelijk. Bankpas om je pols altijd bij je. Even wachten dus.👌
op 30-05-2019 11:28 AM
Goedemiddag allemaal.
Ik vind de info die verstrekt word erg misleidend en irritant.
Er staat dat het al werkt en het werkt naar mijn weten NOG niet en dit bericht is van 2015.
Ik snap er niks van.
30-05-2019 12:25 PM - bewerkt 30-05-2019 12:27 PM
Ik hoop zelf ook dat het eindelijk uit komt maar mijn bank (De ING) doet helaas nogal vaag hierover.
Langzaam maar zeker beging ik te denken dat Samsung zelf een bank in Europa moet opzetten om Samsung pay uit te rollen 🙄
op 20-07-2019 11:31 AM
Ik heb ook gevraagd bij ING, want met je watch betalen is vele malen makkelijker dan met je smartphone. Maar ING blijft hier erg onduidelijk over. Feit is wel dat ze hier mee achterlopen, terwijl ze altijd pretenderen innovatief bezig te zijn.
op 20-11-2019 09:36 AM
Wel een beetje misleidend, ja. Ze spreken over 'Mobiel Bankieren voor de smartwatch', maar in het bericht zelf hebben ze het alleen over je saldo checken.
Ach ja, gelukkig ben ik al jaren weg bij ING ;P.
op 21-11-2019 06:56 PM
ING mobiel bankieren voor smartwatch werkt in z'n geheel niet. Zelfs het controleren van je saldo werkt niet met de Galaxy Watch. Erg bedroevend dat men zo achterloopt.