Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear S3 Classic batterij en synchronisatie problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2018 04:32 PM)
223 Weergaven
Rovers
First Poster
Opties

Sinds een aantal weken heb ik een Samsung Gear S3 in bezit. Deze wil ik graag gebruiken voor het registreren van mijn hardloop work outs op de Endomondo app, dan hoef ik n.l. ook niet mijn telefoon mee te nemen tijdens de workouts. Nu heb ik al vanaf het begin problemen met enerzijds dat de batterij snel leeg is wanneer ik hardloop en anderzijds dat het horloge de workout niet synct met mijn telefoon waardoor de workouts niet geregistreerd worden. Kunnen jullie aangeven wat ik kan doen om er voor te zorgen dat de batterij niet na 12 kilometer, iets meer dan een uur, leeg is en dat de resultaten worden gesycnd met de Endomondo app op mijn telefoon? Ook indien ik op hetzelfde Wifi netwerk zit wordt er niets gesynchroniseerd.

0 Likes
1 Antwoord
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Rovers, wat jammer dat je problemen ervaart met de batterij en synchronisatie van jouw Gear S3. Heb je de Gear al eens opnieuw gekoppeld aan je toestel? Mocht dat niet werken, dan raad ik je aan om een back-up en reset uit te voeren. De instructies daarvoor kun je op bladzijde 93 van de handleiding vinden.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes