Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear fit3 kan niet verbinden met A53 - plugin stopt steeds

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2024 10:12 PM)
193 Weergaven
MelissaReith
Journeyman
Opties
Sinds het kopen van mijn gear fit3 (5 dagen geleden) is het nog niet gelukt om 'm te verbinden met m'n telefoon. Ik krijg steeds de melding 'gear fit3 plugin stopt steeds' en bij het proberen te verbinden blijft tie 'loopen' bij het akkoord geven op de machtigingen. 
Telefoon is zelfs geformateerd, maar dit was niet de oplossing. Al heb ik m'n horloge toen wel even werkend gehad (weliswaar niet verbonden met m'n telefoon). Iemand dé oplossing?? 🤞🤞
0 Likes
8 Antwoorden
MelissaReith
Journeyman
Opties
Thnx voor je antwoord. Kan de URL niet openen, maar zie idd meer berichten van dit soort... Ik heb een foutrapport ingediend. Weet je toevallig hoe ik hier reactie op ga krijgen? Is dat ook binnen deze app?
0 Likes
MelissaReith
Journeyman
Opties
Thnx! Ik hoop het ontzettend! 🤞🤞
Opties

Als je de fit een fabieksherstel geeft en de telefoon en ze dan connect zou het moeten werken

0 Likes
MelissaReith
Journeyman
Opties
Ik heb m'n telefoon dus geformateerd en het horloge toen even werkend gehad (dat ik de tijd zag, maar niet verbonden met m'n telefoon), maar heb 'm nooit volledig geconnect gehad. Blijf de melding van de Gear fit plugin krijgen en het vastlopen bij het akkoord geven op de machtigingen aan het begin.
Horloge staat nog niets op en kan ik dus ook niet naar fabrieksinstellingen krijgen, omdat ik 'm überhaupt niet aan krijg (omdat tie de verbinding dus niet kan maken)... Vrees dus dat dit de oplossing niet is... 😭
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MelissaReith,

Bedankt voor jouw bericht. bericht en nog gefeliciteerd met jouw Fit3! Heb je ook geprobeerd de plug-in handmatig te downloaden via de Playstore? Zoek op  Galaxy Fit3 Plugin.

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
mollie319
Hotshot
Opties

Hoi @MelissaReith 

Ik zie net dat er een update is voor de Galaxy Fit3 plugin.

https://www.sammyfans.com/2024/08/15/august-2024-plugin-update-for-galaxy-fit-3-is-here/

Ik durf je niet te zeggen of die op dit moment ook al beschikbaar is in Europa, maar je kunt het zelf checken via de Samsung Store.

Start de Store en tik rechtsonderin op Menu. Daarna boven tikken op Updates

Mocht er nu nog geen update zijn, komt die spoedig (als in volgende week zou ik verwachten).

--
Peace & B Wild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
MelissaReith
Journeyman
Opties
Jaaaaaaaa, YES!! Wat geweldig lief dat je dit naar me stuurt! Ik wist dit nog niet, dus meteen opgezocht en idd een update! En het mooiste... M'n horloge werkt meteen en volledig! 🤩
mollie319
Hotshot
Opties
Soms let ik nog wel eens op in de community 🤗

Veel plezier met jouw Samsung Galaxy Fit3

--
Peace & B Wild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!