Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear Fit2 Pro - Snelle Berichten instellen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2018 11:58 AM)
3131 Weergaven
Denise92
Journeyman
Opties

Hallo,

Op de app Samsung gear, ga ik via Instellingen>Snelle berichten>Snelle reacties naar mijn lijst van snelle reacties. Deze heb ik aangepast, maar deze kan ik nergens terug vinden in mijn horloge.

In Whatsapp, SMS, e-mail, worden andere reacties getoond.

Mijn telefoon is een Sony en heeft versie 8.8.12 van Android. 

Waar zou ik deze snelle reacties moeten kunnen zien?
Waar kan ik de antwoord mogelijkheden op mijn watch voor whatsapp bijvoorbeeld aanpassen?

0 Likes
36 Antwoorden
Denise92
Journeyman
Opties

Oké, dat is vervelend. Ik hoop dat het snel weer mogelijk is om via je horloge op WhatsApp te reageren..

Is er vanuit jullie wel al zicht op een oplossing van het tonen van de verkeerde berichten? Bij bijvoorbeeld SMS en email tonen mijn ingestelde snelberichten ook niet.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Nee, daar is verder nog niets over  bekend. Als ik je goed begrijp dan heb je dus snelle reacties via de Gear app ingesteld, alleen krijg je de opties níet te zien wanneer je een snelle melding zou willen gebruiken. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Denise92
Journeyman
Opties

Ja dat is het probleem. Ik heb er in een vorig bericht foto's van geplaatst.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ja duidelijk! Kun je nogmaals de gear resetten, de Gear app verwijderen en hierna een volledig nieuwe installatie en verbinding doen? We hebben hier verder namelijk nog niets over vernomen, dus het lijkt een heel specifiek geval. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Denise92
Journeyman
Opties

Hi, 

Ik heb nu 3 keer m'n gear gereset, waarvan 1x ook alle apps van m'n telefoon verwijderd. Dit heeft geen effect. Nog steeds worden de standaard berichten getoond en niet de snelle berichten die ik heb ingesteld.

Hoe gaat dit nu verder? Ik heb specifiek voor deze watch gekozen vanwege deze functie. Anders had ik ook een watch van 100 euro goedkoper kunnen nemen.. Hoor het graag. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Begrijpelijk .. Ken je misschien iemand in de buurt met een Samsung? Ik wil namelijk nog even weten of het aan de app ligt of een compatibiliteits-issue is met Sony. In principe is het beide Android natuurljk. Daarna ga ik het doorgeven, want dan lijkt het een fout te zijn. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Patricia77
Student
Opties

Even voor mijn informatie. Ik heb dit horloge net nieuw en kan helemaal niet reageren. Maar dat komt dus door de nieuwe update van whats-al begrijp ik. Er heeft namelijk al iemand naar gekeken die er ook een heeft.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Klopt, bij Whatsapp is het een issue die sinds een update van Whatsapp is ontstaan. Dit ligt dus inderdaad bij hen. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Mirjam2
First Poster
Opties

Hallo, bij mij precies hetzelfde, ik kan geen snelle reactie meer geven via mijn gear, ik begrijp dat dit door een whats app uldate komt. Wat gaat daar aan gedaan worden? 

Het is nl een functie wat ik heel vaak gebruik.

Mirjam

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Momenteel, met betrekking tot Whatsapp, niets helaas. Totdat Whatsapp hier een update voor uitrolt. 

---------
Signature-Note10
0 Likes