op 22-11-2019 12:44 PM
Goedenmiddag.
Ik kan mijn Gear Fit2 pro niet meer koppelen met mijn mobiel. Hij was gekoppeld, maar ik wilde een frisse start, dus een reset en nu blijft de Fit2 Pro hangen op de tweede stap: "Download de Samsung Gear app op de Telefoon"
De app vind de Fit2 Pro, maar tijdens het maken van de verbinding valt het verbinden weg en komt opneuw het scerm: "Uw apparaat kiezen". Weer proberen te verbinden, maar geen resultaat en de Fit2 Pro blijft hangen op die tweede stap.
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, de Fit 2 Pro naar fabrieksinstellingen gererset, maar resultaat blijft hetzelfde; ik kom niet voorbij stap 2.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast dank, Marten
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-11-2019 01:29 PM
Hoi Marten,
Zou je nog eens kunnen proberen de app de verwijderen en vervolgens via de instellingen van je mobiel kunnen zoeken of er een "onzichtbaar" gedeelte van de app is achtergebleven? Op Samsungtoestellen ga je naar Instellingen >> Apps en gebruik je de zoekfunctie om te zoeken naar "plugin". Mogelijk komt er iets als "Gear Fit2 Plugin" tevoorschijn. Deze kun je dan verwijderen. Er staat bij mij in de screenshot een ander model, maar naar zoiets zoeken we dus:
Als dat gelukt is (of als de plugin al netjes was verwijderd en je dus niks hebt gevonden) verwijder je je horloge uit de Bluetoothinstellingen. Op Samsungtoestellen kun je op het tandwieltje naast de naam van je horloge tikken en kiezen voor "Koppeling opheffen". Je mobiel is het toestel dan helemaal vergeten. Start vervolgens je mobiel opnieuw op en installeer dan pas de app opnieuw. Lukt het nu wel?
op 22-11-2019 01:29 PM
Hoi Marten,
Zou je nog eens kunnen proberen de app de verwijderen en vervolgens via de instellingen van je mobiel kunnen zoeken of er een "onzichtbaar" gedeelte van de app is achtergebleven? Op Samsungtoestellen ga je naar Instellingen >> Apps en gebruik je de zoekfunctie om te zoeken naar "plugin". Mogelijk komt er iets als "Gear Fit2 Plugin" tevoorschijn. Deze kun je dan verwijderen. Er staat bij mij in de screenshot een ander model, maar naar zoiets zoeken we dus:
Als dat gelukt is (of als de plugin al netjes was verwijderd en je dus niks hebt gevonden) verwijder je je horloge uit de Bluetoothinstellingen. Op Samsungtoestellen kun je op het tandwieltje naast de naam van je horloge tikken en kiezen voor "Koppeling opheffen". Je mobiel is het toestel dan helemaal vergeten. Start vervolgens je mobiel opnieuw op en installeer dan pas de app opnieuw. Lukt het nu wel?
op 22-11-2019 03:31 PM
Het BT dingetje was het.
Hartelijk dank, de boel draait weer als vanouds!
Fijn weekend, Marten
op 22-11-2019 03:34 PM