Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear fit 2 pro problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 31-10-2017 04:17 PM)
4423 Weergaven
LDX
First Poster
Opties

Hallo, sinds vandaag detecteert mijn gear fit pro 2 niet meer accuraat de stappen die ik zet.  Eerder kon je bij wijze van lopen en het getal live omhoog zien gaan,  nu is het hooguit na een aantal stappen dat het getal ineens een stukje hoger is,  of het blijft gewoon staan op het getal wat er al stond (terwijl ik wel gelopen heb dus)

Erg vervelend vind ik dit!   Want ik had tot nu erg veel plezier van mijn gear fit. 

Ik heb al een factory reset geprobeerd, maar dat heeft het probleem niet verholpen.   

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Hi LDX, dat is natuurlijk onhandig als je de stappen goed wilt bijhouden. Ik zie dat je een reset hebt gedaan, heb je hierna ook de verbinding met een telefoon volledig opnieuw tot stand gebracht? Je kunt het best ook even de Gear app zelf verwijderen, opnieuw installeren en daarna alles weer instellen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Hi LDX, dat is natuurlijk onhandig als je de stappen goed wilt bijhouden. Ik zie dat je een reset hebt gedaan, heb je hierna ook de verbinding met een telefoon volledig opnieuw tot stand gebracht? Je kunt het best ook even de Gear app zelf verwijderen, opnieuw installeren en daarna alles weer instellen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
KesiKesi
First Poster
Opties

Ik heb het zelfde probleem, ik heb hem ook gereset, en de verbinding met mijn telefoon opnieuw tot stand gebracht. Geen verandering. Wat nu?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @KesiKesi,

heb je de tips hierboven van mijn collega @Nick al geprobeerd door bijv. de Gear app opnieuw te installeren?

rsz-846676
0 Likes