op 31-10-2017 04:17 PM
Hallo, sinds vandaag detecteert mijn gear fit pro 2 niet meer accuraat de stappen die ik zet. Eerder kon je bij wijze van lopen en het getal live omhoog zien gaan, nu is het hooguit na een aantal stappen dat het getal ineens een stukje hoger is, of het blijft gewoon staan op het getal wat er al stond (terwijl ik wel gelopen heb dus)
Erg vervelend vind ik dit! Want ik had tot nu erg veel plezier van mijn gear fit.
Ik heb al een factory reset geprobeerd, maar dat heeft het probleem niet verholpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-11-2017 10:19 AM
Hi LDX, dat is natuurlijk onhandig als je de stappen goed wilt bijhouden. Ik zie dat je een reset hebt gedaan, heb je hierna ook de verbinding met een telefoon volledig opnieuw tot stand gebracht? Je kunt het best ook even de Gear app zelf verwijderen, opnieuw installeren en daarna alles weer instellen.
op 02-11-2017 10:19 AM
Hi LDX, dat is natuurlijk onhandig als je de stappen goed wilt bijhouden. Ik zie dat je een reset hebt gedaan, heb je hierna ook de verbinding met een telefoon volledig opnieuw tot stand gebracht? Je kunt het best ook even de Gear app zelf verwijderen, opnieuw installeren en daarna alles weer instellen.
op 20-03-2018 09:38 AM
Ik heb het zelfde probleem, ik heb hem ook gereset, en de verbinding met mijn telefoon opnieuw tot stand gebracht. Geen verandering. Wat nu?
op 20-03-2018 09:52 AM