op
02-04-2021
01:58 PM
- laatst bewerkt op
06-04-2021
09:12 AM
door
Tessa
Mijn galaxy watch doet niets meer na de laatste update wat ik wil. De stappenteller blijft op nul staan en de hartslagmeter doet het ook niet meer. Wordt dan tegenwoordig alles maar gemaakt om niet langer dan een jaar op 2 a 3 mee te gaan?
Wat moet ik nu doen? Hoe kan ik tizen downgraden? Dit kan geen hardware issue zijn.
op 30-10-2022 06:51 PM
Goedenavond, de Galaxy watch even niet gebruikt en na de update van deze week werkt de hartslagmeter niet meer.
Veel over gelezen en ik heb een melding gedaan vandaag. Wat is de ervaring van mensen die dit zelfde probleem hebben gehad? Heeft Samsung dit opgepakt?
Thx!!!
01-11-2022 09:51 AM - bewerkt 07-11-2022 10:08 AM
HI @Members_RL2AorL, goedemorgen.
Wat is het typenummer van jouw Watch? En is deze up-2-date? Heb je de Watch ook al een teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Ik heb verder ook nog geen andere melding hiervan voorbij zien komen!
Groeten,
Martijn
op 01-11-2022 01:38 PM
Hey Martijn, dank voor de reactie.
Betreft een SM-R800. Harde.reset gedaan en via wearables (wellicht doe ik dat niet goed) alles up to date voor zover ik kan zien.
De lampjes knipperen wel groen, maar hij geeft.aan dat ik het horloge moet verschuiven naar achteren tov mijn pols.
Ik hoor het wel,
Thx!!
op 01-11-2022 01:45 PM
op 01-11-2022 02:45 PM
Nee dan geeft ie uiteindelijk na drie keer aan dat er niet gemeten kan worden. Hij pakt de hartslag niet op, op 1 of andere manier...
Is er eem stappenplan om alles even goed te rebooten?
Thx!
op 01-11-2022 02:53 PM
Er zijn geen andere stappen om je Watch opnieuw op te starten, je hebt de Watch al gereset. Via onze website kan je de Watch aanmelden en een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten, mijn collega kan dan ter plekke met je mee kijken. Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr
Groeten,
Martijn
02-01-2023 01:48 PM - bewerkt 02-01-2023 01:51 PM
Heb helaas dit ook aan de hand, weet wel niet of het door een update komt maar kan mijn hartslag niet meer meten, had dit op automatisch elke 10 minuten meten staan en laatste keer dat hij een meting had gedaan was 28/12/2022. Groen lichtje van de sensor flikkert wel nog steeds maar krijg elke keer de melding dat ik mijn horloge lager of hoger moet doen op mijn pols en dan na drie keer krijg je de melding dat hij niks kan meten en denk niet dat mijn hart op die dag gestopt is met kloppen denk ik dan . Heb een reset gedaan maar ook dat heeft niet geholpen en software is up to date. Garantie is ook verlopen en om hem nu op te sturen om dan te horen krijgen dat ge er paar 100 euro voor kunt gaan betalen zoals ik hier lees is dan ook niet echt een oplossing
op 06-01-2023 11:37 AM
Hi @Members_oQSUqxM, welkom! Ik weet niet om welke Watch het precies gaat maar je zou deze eventueel kunnen laten onderzoeken, de kosten daarvoor liggen een stuk lager en je kunt ook altijd nog afzien van een werkelijke reparatie. Bekijk de website indien nodig voor meer informatie. Houd je ons op de hoogte? Succes!
Groeten,
Joey