Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch - Scherm losgelaten en waterschade opgelopen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-08-2021 07:35 AM)
3504 Weergaven
froma
Student
Opties

Goedemorgen 

Gister wezen zwemmen met mijn galaxy watch. Netjes op zwem stand gezet. Na 10min zwemmen laat het scherm los. Zie foto. Is dit garantie? Wat kan ik hiermee doen om te laten repareren? Hij doet het ook niet meer. Horloge heeft volwater gestaan natuurlijk.

Gr klaas
Spring naar oplossing
JAT13
First Poster
Opties

Heb precies hetzelfde, ook bij mij laat de display los, het was die dag wel warm en het lijkt erop alsof de lijm vloeibaar werd.

Samsung wil alleen helpen en een indicatie van prijs geven als je het opstuurt ter beoordeling waar altijd kosten aan verbonden zijn. En plakken doen ze niet, wordt een nieuw schermt met hoge kosten! Ook al doet alles het nog.  Hoezo duurzaam ? 

kan dit geen service noemen, display laat los doordat lijm rand niet meer volstaat, zou niet moeten mogen.

0 Likes
JAT13
First Poster
Opties

Is geen service maar een betaalde dienst om te beoordelen,  geld betalen om te kijken en dan heb je nog niets

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JAT13, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van je Watch loslaat. Standaard heb je ook 2 jaar fabrieksgarantie en via onze website kan je de Watch ook aanmelden voor reparatie. Je kan hierbij ook kiezen om een afspraak te maken voor een bezoek aan één van onze Service Punten. In het service centrum wordt jouw Watch dan verder onderzocht om te bepalen of dit binnen de garantie hersteld kan worden. 

Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
LvanM
First Poster
Opties
Bij mij laat ook het scherm zomaar los, al is mijn horloge de Samsung Galaxy Watch Active SM-R500 3 jaar oud is het toch niet de bedoeling dat z'n duur horloge maar 3 jaar meegaat!!
0 Likes
JAT13
First Poster
Opties

Dit kan ik helaas niet als service ervaren. Moet iets opsturen waar kosten aan verbonden zijn, dan pas ontvang ik een prijsopgave. En opnieuw plakken wordt een nieuw display ivm allerlei regels. En een nieuw display is bijzonder kostbaar. Mijn display doet het nog! En servicepunten? Die 4 in NL, niet in de buurt. Als consument moet je kosten maken om enkel service te ontvangen.

Noem het dan ook een betaalde dienst.

Nee, erg teleurgesteld in de duurzaamheid en stugge herhaling van wat ik al weet. Ook dat is geen service.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@JAT13 

Wat jammer om te lezen dat je het zo ervaart, wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we je Watch herstellen, echter worden hier wel kosten voor berekend. Wanneer je de Watch laat herstellen via ons servicecentrum is deze na reparatie ook weer conform de fabrieksspecificaties. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Fleur67
First Poster
Opties
Bij mij ook hetzelfde. Mijn Samsung Galaxy 2 en is in juli dit jaar pas 3 jaar oud. Ik lees dit vol verbazing. Ik heb het horloge niet laten vallen of er iets raars mee gedaan. Na het slapen werd ik gisteren sochtends wakker met een los scherm,daarna er weer in gedrukt. Toen deed hij het een stuk minder goed als ik hem wilde schuiven naar een ander scherm of een berichtje wilde lezen. Vandaag geen kleur meer. Is het de bedoeling dat ze zo kort meegaan zodat je dan weer een nieuwere type gaat kopen? Dit geeft mijn geen goed gevoel om weer een Samsung te kopen. Ik lees hier dat het dus wel vaker gebeurd en je dan hoge kosten krijgt,omdat die ouder is dan 2 jaar. Een uitgave waar je kort van kan genieten😲
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Fleur67, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je Watch het niet meer helemaal goed doet en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op je Watch en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld, helaas valt jouw Watch net buiten deze periode. Wij kunnen dan alsnog een reparatie uitvoeren, echter worden hier wel kosten voor berekend. 

Via onze website kan je je Watch aanmelden voor een reparatie, je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten. In het service centrum wordt jouw Watch dan verder onderzocht. 
Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Wil je niet de Watch niet meer laten repareren en ben je je aan het oriënteren voor een nieuwe Watch, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0

Groeten,

Martijn

0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties

2 jaar fabrieksgarantie klopt, maar daarnaast bestaat er ook nog een wettelijke garantie in Nederland. Nu heb ik geen idee wat de te verwachte levensduur van een smartwatch zal zijn, maar mogelijk heeft @Fleur67 toch recht op een kosteloze reparatie.
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/garantie 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Klopt, de wettelijke garantie is in Nederland vrij uitgebreid. Voor aanspraak op de wettelijke garantie neem je echter contact op met de verkopende partij, niet met de fabrikant. De verwachte levensduur zal uiteindelijk door de verkoper onderbouwd worden, mede op basis van de bij de verkoop verstrekte gegevens.

kevin-sig