Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch active 2 zwart scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2022 08:15 AM)
1924 Weergaven
Members_oxSjGaa
First Poster
Opties
  • ⁸Mijn horloge heeft een zwart scherm, det niets al t op de oplader ligt, was ook nog niet plat.

Al meerdere malen proberen duwen op de 2 knoppen tegelijk, maar er gebeurt helemaal niets....kan iemand helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Aatje1965, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw Watch? En zie je deze optie wel terug in het controle paneel van je Watch zelf?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
19 Antwoorden
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Kan je een reboot proberen? Bijde knoppen voor 10 sec inhouden.
0 Likes
Members_v01EYHG
First Poster
Opties

Hier zelfde probleem ook een galaxy watch active 2 ,i neens zwart beeld ze was volledig opgeladen en trillen doet ze nog maar reboot (2 knoppen 10sec ingedrukt houden )  doet hier niets 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_v01EYHG, welkom! Doet de Watch helemaal niets meer? Anders zou je misschien via de Wearable app kunnen checken of de Theatermodus is ingeschakeld. 

Groeten, 

Joey

0 Likes
Aatje1965
First Poster
Opties
Ik zie de theaterstand niet in de wearable app.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Aatje1965, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw Watch? En zie je deze optie wel terug in het controle paneel van je Watch zelf?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Naththee
First Poster
Opties
Ik heb ook in ene een zwart scherm. Theater modus staat niet aan. Heb de watch2.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Naththee,

Is de Watch volledig opgeladen? Heb je deze kunnen uitschakelen en weer aan kunnen zetten?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Naththee
First Poster
Opties
Hi,
Ja weer volledig opgeladen later vanaf mn telefoon geprobeerd te resetten maar ook dat heeft niet geholpen. Als ik hem op de oplader leg geeft ie wel een trilsignaal maar verder gebeurt er niks. Uitzetten lukte ook niet en weer aan.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Dan zou ik zeker langs één van onze service locaties langs gaan: https://bit.ly/2CKz9mr.

Daar kunnen ze kijken wat er nodig is om jouw Watch weer tip top in orde te maken.

Groetjes,

Daphne

0 Likes