Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch Active 2 scherm vervangen?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2020 06:42 PM)
7624 Weergaven
Breezy1
Journeyman
Opties

Ik heb enkele maanden geleden een Galaxy Watch Active 2 gekregen en ben zojuist hard tegen de deur gestoot en heb er een irritante kras op staan.Screenshot_20200620-184032_WhatsApp.jpg Niet super groot maar m'n oog valt er wel elke keer op. Is het mogelijk om deze te vervangen bij Samsung? Of bestaat er iets waar ik de kras een beetje mee kan weg werken.

Alvast bedankt.

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Stef1411
Voyager
Opties

Ai dat js vervelend! Je kan het scherm laten vervangen echter zijn ze niet goedkoop en is de vanaf prijs 139,- dit komt omdat de behuizing en display 1 onderdeel is en standaard backcover mee vervangen wordt. Kortom dure reparatie. 

Wat je eventueel kan doen is een screenproctor op plaatsen. Dan valt de kras niet of minder op.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Breezy1
Journeyman
Opties
0 Likes
Oplossing
Breezy1
Journeyman
Opties

119 euro voor de 40mm versie

139 euro voor de 44mm versie

Shopping Center Wijnegem in de Samsung Shop.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
Oplossing
Stef1411
Voyager
Opties

Ai dat js vervelend! Je kan het scherm laten vervangen echter zijn ze niet goedkoop en is de vanaf prijs 139,- dit komt omdat de behuizing en display 1 onderdeel is en standaard backcover mee vervangen wordt. Kortom dure reparatie. 

Wat je eventueel kan doen is een screenproctor op plaatsen. Dan valt de kras niet of minder op.

0 Likes
Breezy1
Journeyman
Opties

Heb zojuist op de Samsung website gevonden dat het 99 euro kost incl BTW en motage en dat de prijzen enkel van toepassing zijn als het toestel niet meer onder garantie vallen. Ik maak daar uit dat ik mijn display gratis kan laten maken?

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

dat is voor de eerste galaxy active de 2de versie die jij aangeeft staat er niet op omdat ook daar weer verschillende versies van zijn.  Zo is de stalen versie duurder dan de aluminium versie bijvoorbeeld. 

Wanneer jij je toestel wilt aanbieden voor reparatie en er wordt geen defect gevonden dan alleen cosmetisch schade zal dat niet kosteloos vervangen worden helaas. De 2 jaar garantie is van toepassing op hardware defecten en niet voor cosmetisch schade.

0 Likes
Breezy1
Journeyman
Opties

139 euro gaat er dan wel een beetje over. Voor 100 euro meer kan je een nieuwe en kopen 🧐

Achja dan zal het kapot blijven.

0 Likes
Oplossing
Breezy1
Journeyman
Opties

Nieuwe Display was 119 euro.

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

Mag ik vragen waar je hem heb laten repareren?

0 Likes
Oplossing
Breezy1
Journeyman
Opties

119 euro voor de 40mm versie

139 euro voor de 44mm versie

Shopping Center Wijnegem in de Samsung Shop.

0 Likes
kaaskopboy
First Poster
Opties
Ik heb een barst in me glas net na 1 dag je kan aleen zien als het scherm uit is en heb hem niet ergens gestoten ofzo ik denk dat de glas nietzo sterk is van de Samsung Galaxy watch 3 ik had wat meer verwacht van de kwaliteit
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @kaaskopboy,

Dat klinkt niet goed.. Kun je er eens een foto van delen? Dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes