Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 6 laadt niet meer op (help!)

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2024 08:19 AM)
1851 Weergaven
Tommy124
Pioneer
Opties
Hallo,

Ik ben ongeveer 7 maanden in het bezit van een Galaxy watch 6, helemaal geen problemen mee gehad tot gisteren. Mijn horloge wilt niet meer opladen, ik heb een andere blokje geprobeerd ander stopcontact niks werkt, de samsung members app geeft ook aan dat het niet werkt, hoe kan dit? Hij werkte gisterenochtend nog en ik ben heel zuinig op dit ding want hij is nooit gevallen.
Wat moet ik doen?

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Je hebt een ander blokje geprobeerd, ik neem aan dat je hiermee de adapter bedoelt (wat je in een stopcontact steekt).

Het zou natuurlijk ook aan het oplaadsnoer kunnen liggen. Ik weet niet of je beschikt over een ander Samsung Watch oplaadsnoer of misschien in je omgeving?

Anders even naar de MediaMarkt, daar zijn de Samsung Watches uitgestald en worden ze voorzien van spanning. Je zou je eigen Watch even kunnen proberen op een oplader in de winkel. 😎

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Tommy124
Pioneer
Opties

Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat de oplaadkabel kapot is? Ik heb namelijk geen andere kabel of draadloze laders om het te testen.

0 Likes
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Je hebt een ander blokje geprobeerd, ik neem aan dat je hiermee de adapter bedoelt (wat je in een stopcontact steekt).

Het zou natuurlijk ook aan het oplaadsnoer kunnen liggen. Ik weet niet of je beschikt over een ander Samsung Watch oplaadsnoer of misschien in je omgeving?

Anders even naar de MediaMarkt, daar zijn de Samsung Watches uitgestald en worden ze voorzien van spanning. Je zou je eigen Watch even kunnen proberen op een oplader in de winkel. 😎

Peace & Β ωild!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2

Tommy124
Pioneer
Opties
Ja zal ik proberen, het lijkt me namelijk heel sterk dat m'n horloge opeens kapot is niks was er aan de hand, hij laadde gisteren nog op en toen ineens niet meer. Nu maar hopen dat het maar het snoertje is want dat zou weer eens geld schelen🙂
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoop het ook voor je.

Succes ermee en laat even weten hoe het afgelopen is 👍

Peace & Β ωild!

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Welke telefoon gebruik je? de high end telefoons van Samsung hebben wireless powershare. hiermee kan je het horloge ook opladen, en dus testen of het aan het horloge ligt. 

Tommy124
Pioneer
Opties
Galaxy A54 dus due heeft dat niet helaas😅
0 Likes
Tommy124
Pioneer
Opties

@mollie319  voor het geval of je wou weten hoe het afliep, ja ik ben bij de mediamarkt geweest en heb even op die laders mijn horloge gezet (die toen al leeg was) en ja hoor hij laadde op, toen naar andere winkel gegaan om lader te kopen (mediamarkt had ze niet :smiling-face: ). Nu weer helemaal top, kan ik weer genieten van mijn watch 6. Mij hoor je niet klagen

mollie319
Big Cheese
Opties
Super en bedankt voor de terugkoppeling.

Veel plezier met jouw Galaxy Watch6

Peace & Β ωild!