Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 6 Geen meldingen (behalve whatsapp)

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2023 09:32 AM)
1090 Weergaven
thommyf
Explorer
Opties
Ik krijg nu sinds een aantal dagen van bijna geen apps meer meldingen behalven van whatsapp(dit komt denk ik omdat ik whatsapp als app op m'n horloge heb). Ik heb niks veranderd in de instellingen vab de wesrable app of in de app zelf heb ik ook de meldingen instellingen niet veranderd. Ik heb allebei ook al bekeken en de instellingen kloppen allemaal, meldingen staan overal aan. Ik krijg ze ook gewoon binnen op mijn telefoon dus ik snap niet waarom ik opeens bijna geen meldingen meer krijg van de meeste apps. Want eerst werkte alles ook normaal. Iemand die dit probleem ook heeft?
0 Likes
20 Antwoorden
thommyf
Explorer
Opties
Overigens heb ik beide toestellen ook Al opnieuw opgestart en allebei (Inclusief apps) zijn up to date
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Krijg je de meldingen wel binnen als je de telefoon niet gebruikt?

Je kunt namelijk instellen dat de meldingen altijd door komen op je horloge of alleen wanneer je deze niet gebruikt.

thommyf
Explorer
Opties
Het maakt niet uit of ik hem gebruik of niet, ik had idd ook al geprobeerd die functie aan te zetten maar zonder succes. Geen verschil
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @thommyf, goedemorgen.

Met welke telefoon heb je de Watch verbonden? En krijg je wel meldingen binnen van andere apps? Hoe staan de meldingen op je Watch ingesteld? Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons, dan kijken we met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ManonDankers
Navigator
Opties
Voorheen met de watch 4 zag ik wie een melding stuurde, de naam. WhatsApp, Signal, Messenger. Gisteren de watch 6 in gebruik genomen.
De watch trilt wel bij een nieuw bericht. Maar het scherm blijft zwart. Geen naam te zien.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ManonDankers, goedemorgen.

Met welke telefoon heb je de Watch verbonden? En zijn zowel je Watch als telefoon verder up-2-date? Heb je de apps op je Watch zelf geïnstalleerd? En hoe staan de meldingen op je Watch ingesteld? Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons, dan kijken we met je mee.

Groeten,

Martijn

0 Likes
ManonDankers
Navigator
Opties
Hoi Martijn, Samsung S22 ultra. Beide up to date.
Watch 6 heeft de instellingen van de watch 4 overgenomen.
Als ik een bericht binnen krijg, dan trilt de watch. Het scherm blijft zwart. Als ik op de bovenste knop druk, dan zie ik wie een bericht gestuurd. Screenshot_20230905_172554_Galaxy Watch6 Manager.jpgScreenshot_20230905_172603_Galaxy Watch6 Manager.jpg
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als het scherm zwart blijft maar de meldingen wel zichtbaar zijn als je op de knop drukt moet je je instellingen aanpassen. Als je wil dat je scherm inschakelt en je een pop up ziet moet je in de screenshots welke je gedeeld hebt scherm inschakelen en weergaven met details aanzetten.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @thommyf, goedemiddag.

Heb je de Watch zelf ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen en deze als nieuw ingesteld? 

Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes