Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 6 classic verbinden met Telenet lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2023 10:36 PM)
2327 Weergaven
Pho3n1x
Explorer
Opties

Sinds kort een Galaxy watch 6 classic LTE gekocht maar verbinden met telenet ESim lukt niet, ik krijg steeds de melding: Telenet biedt geen mobiele abonnementen voor uw horloge foutcode: -1

Iemand enig idee wat hiervoor de oplossing kan zijn ?

Alvast bedankt !

0 Likes
Spring naar oplossing
34 Antwoorden
dilinatorke
Apprentice
Opties
Bij mij is alles up to date. Ligt blijkbaar aan Telenet. Ze zouden dit achterliggend in orde moeten maken. Echter duurt alles bij Telenet tegenwoordig enkele maanden..
Pho3n1x
Explorer
Opties

Alles is inderdaad up to date. Probleem zou inderdaad bij Telenet liggen. Nog geen juist profiel voor de watch 6

dilinatorke
Apprentice
Opties
Raar, aangezien het bij sommigen werkt en bij sommigen niet. Heb je een particulier of business account?
0 Likes
Pho3n1x
Explorer
Opties

Particulier account

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Daarnaast blijft het belangrijk om dit aan te kaarten bij de provider, zodat ook zij dit goed kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Pho3n1x
Explorer
Opties

Ok bedankt !

_Kd021_
Explorer
Opties

Hallo

Samsung watch 6 LTE probleem kan de ESIM niet registreren via Wearable TELENET

mobiel abonnement  ==> instellen  ==> Volgende => een mobiel abonnement instellen ==>  login en paswoord => telenet One nummer activeren  ==>  bijzondere voorwaarden IK GA AKKOORD ==> aanvaarden ==>    er ging iets mis en dat is het.

Gebeld met de helpdesk voorlopig geen oplossing enig idee 

0 Likes
_Kd021_
Explorer
Opties
Allen heb de samsung A53 en de watch6 LTE
Ben naar telenet overgestapt abonnement One
Probeer de ESIM te activeren via de gsm
Mobiel abonnement instellen== logins en pasw==telenet One nummer activeren == dan bijzondere voorwaarden IK GA AKKOORD ==aanvaarden == foutmelding er ging iets mis contact .......
Gebeld met de helpdesk gingen kijken maar heb hier een slecht gevoel bij
Gekocht op factuur Coolblue en vertelde me dat er nog problemen zijn daarmee bij telenet 
Iemand een idee

0 Likes
_Kd021_
Explorer
Opties
Heb een bericht ontvangen van telenet en ze vertellen dat ze een algemeen issue hebben met de esim en hun backoffice is hier mee bezig en hoelang dat kan duren kunnen ze niet mee geven.
Ze bevestigen het probleem .
0 Likes
Pho3n1x
Explorer
Opties

Ondertussen nog een kleine update. Samsung erkent het probleem en de enige oplossing is activeren met een Samsung Galaxy toestel. Blijkbaar is het een bewuste keuze van Samsung om dit af te schermen en enkel op hun toestellen toe te laten. Staat in de kleine lettertjes van de Galaxy watch. Persoonlijk vind ik dit ronduit schandalig. Bron: support van samsung zelf.

0 Likes