Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch 5 Pro scherm gaat niet meer aan bij draaien pols

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2023 04:46 PM)
1420 Weergaven
Ddv2807
Student
Opties

Het scherm van mijn 1  jaar oude Galaxy Watch 5 Pro gaat ineens niet meer aan bij het draaien van mijn pols. Het lijkt recent te zijn veranderd met een update van het horloge, ik zag ineens ook de theaterstand als ik de slaapstand wil aanzetten als ik op bed ga. Maar nu gaat het scherm alleen nog maar aan door de toetsen aan de zijkant te gebruiken, terwijl ik het scherm juist graag wil aanroepen door mijn pols te draaien. In de instellingen kan ik niets vinden, slaapstand staat bijvoorbeeld niet aan. Heeft iemand  hier een gouden tip? 

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Ddv2807 ,

In de Wearable app zit een optie dat zegt scherm aan bij pols omhoog doen, staat die optie misschien uit?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Met de laatste update zijn de modi op het horloge nu gesynchroniseerd met de telefoon. Ze zijn nu verkrijgbaar in Standen.

Screenshot_20231122_171435_Galaxy Watch4 Manager.jpg

Heeft u al geprobeerd de systeemcache te wissen, zodat het horlogescherm niet wordt geactiveerd? Probeer ook de instellingen uit en weer in te schakelen en het horloge opnieuw op te starten.

Screenshot_20231122_171813_Galaxy Watch4 Manager.jpg

Oplossing
Members_n6Ir3cf
Student
Opties

al opgelost onder Apparaat onderhoud- Batterij spaarstand uitzetten

7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Ddv2807 ,

In de Wearable app zit een optie dat zegt scherm aan bij pols omhoog doen, staat die optie misschien uit?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Met de laatste update zijn de modi op het horloge nu gesynchroniseerd met de telefoon. Ze zijn nu verkrijgbaar in Standen.

Screenshot_20231122_171435_Galaxy Watch4 Manager.jpg

Heeft u al geprobeerd de systeemcache te wissen, zodat het horlogescherm niet wordt geactiveerd? Probeer ook de instellingen uit en weer in te schakelen en het horloge opnieuw op te starten.

Screenshot_20231122_171813_Galaxy Watch4 Manager.jpg

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ddv2807, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de tips van @Patrick en @Neo001? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ddv2807
Student
Opties
Dank voor jullie snelle reacties. Het probleem is opgelost en zat inderdaad in een uitgeschakelde optie 'Til pols op voor activeren' onder ' Display'. Het lijkt erop dat bij de laatste update die optie is uitgeschakeld. Fijn dat het is opgelost, nogmaals dank!
Members_n6Ir3cf
Student
Opties

Hoi

bij mij blijft het scherm het scherm Grijs onder Display.

ik kan hier niets wijzigen. Op mijn horloge geeft de knop aan spaarstand uitschakelen deze knop in vorm van horloge is niet blauw maar uit?

help!!

0 Likes
Oplossing
Members_n6Ir3cf
Student
Opties

al opgelost onder Apparaat onderhoud- Batterij spaarstand uitzetten

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_n6Ir3cf ,

Mooi dat je de oplossing hebt kunnen vinden! Ik wens je nog veel plezier met jouw Watch.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes