Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijduur watch laag als via telefoon ook speaker verbonden is

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2023 11:37 AM)
213 Weergaven
Tezzz
Explorer
Opties
Op mijn werkplek luister ik radio via een app. Via bluetooth wordt dit op een klein boxje aangesloten.

Werkt prima, over dat deel geen klachten. Alleen merk ik dat mijn GW dan binnen 2-3 uur leeg is.

Ik heb alle opties om geluid af te spelen via mijn GW al uitgezet, maar de batterij blijft extreem snel leeglopen.

Het enige wat helpt is de bluetoothverbinding tussen watch en telefoon verbreken. Maar dit moet toch ook anders kunnen?

Wie heeft hier een oplossing voor?
0 Likes
4 Antwoorden
Tezzz
Explorer
Opties
Tools:
Samsung S22 Ultra
GalaxyWatch 5
JBL Go2 (box)
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Staat de radio-app op het horloge of op de telefoon? Als u de Bluetooth-luidspreker met uw horloge verbindt en muziek vanaf het horloge afspeelt, raakt de batterij van het horloge snel leeg.

Een ander ding om naar te kijken is of de mediacontroller op het horloge is ingeschakeld wanneer de muziek wordt afgespeeld? Dat kan ook de batterij leegmaken.

0 Likes
Tezzz
Explorer
Opties
Denk dat de mediacontroller het probleem is. Ik dacht dat ik die verwijderd had, maar die staat er nu toch weer op. Het muzieknootje staat onderin mijn display als de radio asnstaat.

Maar die kan ik nu niet meer verwijderen?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Koppel het horloge los voordat u de radio inschakelt. Zet de radio aan en verbind het horloge opnieuw met de telefoon. De melding (muzieknoot) verschijnt niet.

Zorg er ook voor dat Mediacontrols weergeven is uitgeschakeld.