Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 5 pro niet te vinden via de "zoek mijn horloge" in de Wear app

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2022 01:55 AM)
427 Weergaven
VmaxBob
Journeyman
Opties
De functie "zoek mijn horloge" via de Wear app geeft steeds de melding: Er is een netwerk- of serverfout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
De Wear app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, het horloge gereset en zelfs is het horloge reeds naar Dynafix geweest.
Tot op heden nog geen verklaring en oplossing kunnen vinden helaas.
Ik kan via het horloge mijn mobiel wel vinden.
Kan iemand mij helpen a.u.b.?
Groet Bob
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
VmaxBob
Journeyman
Opties
Hoi Martijn,
Ik heb zojuist contact op afstand gehad middels tutor met collega Falomi en zij heeft me met veel geduld goed geholpen. Het probleem lijkt nu te zijn opgelost door het verwijderen van de cach in wear&SmartThings
Dank jullie allen voor jullie tijd en hulp bij mijn probleem!
Groeten,
Bob

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @VmaxBob, goedemorgen.

Met welke telefoon heb je de Watch verbonden? Als je de SmartThings-app opent zie je dan wel de Watch in Find staan? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
VmaxBob
Journeyman
Opties
Goedemorgen Martijn,
Horloge is verbonden met de Samsung galaxy s22ultra.
In smarthings zie ik dat het horloge verbonden is, maar krijg ik hezelfde scherm en foutmelding als ik op apparaat zoeken druk.
Groeten,
Bob
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de Watch ook al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd aan SmartThings Find? 

0 Likes
VmaxBob
Journeyman
Opties
Hoi Martijn,
Zojuist opnieuw geprobeerd idd, het horloge moest daarvoor gereset worden en alles is opnieuw geïnstalleerd.
Helaas is het resultaat hetzelfde, krijg wederom dezelfde foutmelding, in zowel de Wear- als ook de smartthings app.
Groet,
Bob
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ben je wel ingelogd met hetzelfde Samsung account? Kan je anders een schermafdruk maken van de foutmelding en deze met ons delen?

Groeten,

Martijn

0 Likes
VmaxBob
Journeyman
Opties
Hoi Martijn,
Ik zou eigenlijks niet weten, hoe ik een ander account zou moeten instellen, zoals reeds geschreven kan het horloge mijn mobiel wel vinden, maar andersom dus niet.
Hoop dat schermafdruk nu wordt bijgevoegd.
Groet, BobScreenshot_20221207_214656_SmartThings.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat het maar niet wil lukken kan je via onze website ook een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten. Mijn collega's kunnen dan ter plekke met je meekijken 😇 Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

0 Likes
VmaxBob
Journeyman
Opties
Goedemiddag Martijn,
Das een beetje ver lopen voor mij, ik woon in Groningen.
Is het mogelijk dat je mijn melding doorspeelt na een collega van zo'n service punt?
Groeten,
Bob
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Die optie hebben wij helaas niet. Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes