Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 5 batterij in paar uur leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2022 08:54 AM)
3369 Weergaven
SarahHei
Journeyman
Opties
Gisteravond had ik mijn horloge aan de lader en voor ik ging slapen heb ik hem omgedaan. Hij was toen echt 100%. Vanochtend toen ik wakker werd, was hij uit, leeg. Ik begrijp echt niet wat daar gebeurd is. Iemand enig idee? Als ik naar het batterijverbruik kijk zie ik ook niets geks. 

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mhb74
Student
Opties

Hoi SarahHei, 

Ik had dit probleem ook. Daarna heb ik het horloge nadat deze weer helemaal opgeladen was, uit en weer aangezet. Sindsdien heb ik het probleem niet meer. Nu doe ik 2 dagen met een complete lading. Hopelijk werkt dit voor jou ook.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Laad hem even volledig opnieuw op en kijk hoe de batterij het nu volhoud, mogelijk heb je verkeerd gekeken (hopelijk). 

En anders kijken we dan verder

SarahHei
Journeyman
Opties
Ik heb sowieso niet verkeerd gekeken. In de screenshot zie je ook dat de batterij 6 u 21 m is gebruikt na laatste volledige lading. Uiteraard heb ik hem nu weer opgeladen 😊 ben benieuwd hoe lang hij het nu volhoudt. Maar vraag me sowieso af wat er vannacht is gebeurd🤔
0 Likes
appie002
First Poster
Opties
Volgens mij bij galaxy watch 4 gaat de batterij ook snel leeg
0 Likes
Peter1712
Explorer
Opties

Vreemd, heb je hem al opnieuw opgestart? Misschien staat er toch iets actief op de achtergrond.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

De galaxy watch 4 en 5 pro kun je qua batterijduur niet met elkaar vergelijken.

Ronald666Ww
First Poster
Opties

Mijn watch 5 is normaal nog 90 % vol aan het einde van de dag, en 1 x in de zoveel tijd ineens leeg binnen een dag.

Geen verklaring voor

Screenshot_20231108_222944_Galaxy Watch5 Manager.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_mt7n7L8, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is wel wat snel inderdaad. Is jouw Watch verder up-2-date? En heb je de Watch ook al eens opnieuw opgestart? Het is misschien wat rigoureus maar wellicht dat een reset van je Watch dit kan oplossen 😇 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Mhb74
Student
Opties

Bij mij ook hetzelfde probleem. De galaxy watch 5 is nog geen twee maanden in gebruik en is nu na 14 uur leeg omdat ik de meldingen voor mail heb uitgezet. Daarvoor 2x achterelkaar binnen 12 uur leeg. Watch is 2x helemaal uitgevallen en dus ook opnieuw opgestart. Updates zijn ook up-to-date. 

Screenshot_2023-12-21-23-12-48-845_com.samsung.android.heartplugin.jpg

0 Likes
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Mhb74,

Bedankt voor je bericht! ls je de Wearable-app opent en gaat naar Instellingen Horloge > Batterij en apparaat-onderhoud, staan hier dan apps tussen die opvallen? Heb je de Watch al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up voordat je dit doet en stel je Watch vervolgens als nieuw in  :lachend_gezicht_met_aureool: 

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676
0 Likes