Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 42mm registreert te veel trappen en stappen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2019 05:13 AM)
4029 Weergaven
Vandongenb
Apprentice
Opties

Mijn galaxy watch registreert veel te veel trappen. Zonder veel te wandelen zit ik vaak al aan 100 trappen. Op een drukke dag kom ik normaal nog niet aan 25.

 

Ook de stappenteller telt te veel stappen. Vaak als ik traag rijdt met mijn fiets komen er een paar duizend stappen bij.

 

Heeft iemand hier een verklaring voor?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
WW81
Apprentice
Opties

Ik heb hem zelfs 2x opgestuurd en er was volgens hun geen probleem. Na het terug installeren was het probleem er steeds terug. Na een x aantal updates was het probleem opgelost (Samsung Health app, Galaxy Watch app en het wear OS). Gewoon melden en afwachten vrees ik. Tot hiertoe werkt ze terug zoals het moet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
24 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Vandongenb,

 

Het lijkt alsof de sensoren niet goed werken, of iets te goed. 

 

Heb je het horloge al eens gereset? En is het horloge up-to-date? Wellicht dat dit een softwarematig probleem is. Werkt het dan nog niet goed, dan raad ik je aan om het horloge eens na te laten kijken bij een servicepunt of je kunt gebruik maken van de Ophaalservice.

rsz-846676
0 Likes
Shu52
Apprentice
Opties

Zelfde probleem hier. Registreert duizenden stappen terwijl ik fiets. Ik heb het idee dat dit voorheen niet zo was en ik lees online dat mensen er last van hebben na een update. In dat geval Samsung, doe iets!!! Overigens heb ik net een boardswap gehad vanwege ander sensor problemen. Die zijn opgelost maar het stappen probleem niet.

0 Likes
WW81
Apprentice
Opties

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Al 2 keer opgestuurd naar Samsung en ik krijg de smart watch  steeds terug met de melding dat ze geen fout vinden. Gisteren en eergisteren geen enkele trap of hoogteverschil gedaan en de smart watch registreerde telkens meer dan 100 TRAPPEN. Als ik op internet kijk, dan blijken meer mensen het probleem te hebben en is er dus wel degelijk een probleem. Wel vriendelijke mensen aan de telefoon, maar een permanente oplossing blijft uit. Iemand ervaring met dit probleem en een eventuele oplossing?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@WW81 Jammer dat een reparatie niks heeft geholpen.. Ik snap dat je graag een oplossing wilt. Ben je al langs één van onze servicepunten geweest voor een check? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Hoi, is dit probleem nu opgelost? Ik heb het ook, binnen 1 maand na kopen 😞

 

Tweede samsung watch die het binnen een maand begeeft. Support zei dat ik maar moest wachten op een update, maar gaf niet aan wanneer deze komt. Niet echt een oplossing dus...

0 Likes
Shu52
Apprentice
Opties

Dat werd mij ook verteld.  Wachten op een software update.  Geen idee hoelang dat gaat duren ondertussen is de watch useless voor mij. Misschien moet ik mijn rechtsbijstand eens inschakelen. Samsung levert tenslotte niet wat ze beloven.

0 Likes
Vandongenb
Apprentice
Opties

De laatste update was na dat het probleem zich begon voor te doen, dus dat werkte niet voor mij.

Ik heb hem nu onder garantie opgestuurd voor reparatie (goede ophaaldienst trouwens). Morgen krijg ik hem terug, hopelijk met goede resultaten.

0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Ik zou het waarderen als je een update geeft, of het probleem nu is opgelost (en wat ze hebben gerepareerd)! 

0 Likes
Shu52
Apprentice
Opties
Ja, update graag!
0 Likes