Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 42mm registreert te veel trappen en stappen

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2021 08:42 AM)
1553 Weergaven
Vandongenb
Apprentice
Opties

Mijn galaxy watch registreert veel te veel trappen. Zonder veel te wandelen zit ik vaak al aan 100 trappen. Op een drukke dag kom ik normaal nog niet aan 25.

Ook de stappenteller telt te veel stappen. Vaak als ik traag rijdt met mijn fiets komen er een paar duizend stappen bij.

Heeft iemand hier een verklaring voor?

0 Likes
Shu52
Apprentice
Opties

Ik heb vandaag teruggezocht vanaf wanneer mijn problemen met activity tracking ontstonden.  Vanaf de aanschaf op 1 mei tot zeker 23 mei geen problemen en geloofwaardige stappen/fietsminuten. Vergelijkbaar met oude activity trackers. Sowieso vanaf 28 juni, totaal verkeerde waardes.

17 juli boardswap. Alles gereset.

Nu 3 augustus nog steeds geen goede waardes bij auto-detectie. Handmatige instelling van activiteiten worden wél goed gemeten.

Weet iemand van wanneer de laatste software update was?

0 Likes
Vandongenb
Apprentice
Opties
Mijn watch begon raar te doen ongeveer half juni denk ik.
WW81
Apprentice
Opties

Het trappen probleem lijkt opgelost. Ik heb een update gedaan van Samsung Health op de horloge en de locatie afgezet en opgezet. Raar maar maar, het probleem is opgelost.

0 Likes
Vandongenb
Apprentice
Opties
Hoe heb je deze update uitgevoerd? Ik heb mijn watch opgestuurd voor reparatie, maar die werd gewoon hetzelfde teruggestuurd. 'fout werd niet gevonden'
0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Okey... Heel maf.... Sinds gister telt mijn horloge niet meer dan 3 trappen. Dit waren er ruim 100 meestal.. Van overdreven veel trappen naar stoppen bij 3...

0 Likes
Vandongenb
Apprentice
Opties
Bij mij nog steeds geen verandering. Al doe ik niets op het einde van de dag 100+ trappen. Het wordt stilaan frustrerend dat er zoveel mensen met het probleem zitten en Samsung doet er niets aan.
0 Likes
Shu52
Apprentice
Opties

Bij mij gaat het redelijk. Fietsen wordt nu wel automatisch geregistreerd. Maar hij telt ook stappen tijdens fietsen. Dus elke dag zo'n 8000 stappen teveel. De beweegtijd klopt wel dus ik richt me maar op tijd ipv op stappen.  Toch hoort het niet. Traplopen is bij mij altijd goed gemeten.

0 Likes
Mackeytk
Journeyman
Opties

Hoe is dit opgelost? 
ik heb dit probleem sinds een paar maanden terwijl ik de gear s3 al ruim 3 jaar heb zonder problemen. 

ik ben benieuwd of er een oplossing is. De laatste update is geïnstalleerd en een reset heeft niet geholpen.

0 Likes
Oplossing
WW81
Apprentice
Opties

Ik heb hem zelfs 2x opgestuurd en er was volgens hun geen probleem. Na het terug installeren was het probleem er steeds terug. Na een x aantal updates was het probleem opgelost (Samsung Health app, Galaxy Watch app en het wear OS). Gewoon melden en afwachten vrees ik. Tot hiertoe werkt ze terug zoals het moet.

0 Likes
simbo79
First Poster
Opties
Ik zwem samen met een vriend, hij al tijden met een Samsung watch 3 en ik sinds kort met een 6. We zwemmen hetzelfde maar mijn watch telt 73 banen waar hij er 60 telt
0 Likes