12-12-2021 11:37 AM - bewerkt 12-12-2021 07:48 PM
6 dagen geleden heb ik een Galaxy Watch4 44mm gekocht bij de mediamarkt. In eerste instantie was ik er tevreden mee. Gisteren hield ik het horloge in fel licht en zie ik een aantal kleine krasjes op het scherm zitten. Samsung is erg trots dat het Corning Gorilla Glass DX+ gebruikt op de Watch 4 40 en 44mm en dat zou volledig terecht zijn geweest als dit ook echt kras resistent zou zijn. Helaas, zonder dat het horloge onder mijn mouw vandaan is geweest, behalve dan er even op te kijken, komen er wel erg snel krasjes op. De mediamarkt wil hem niet ruilen en zeggen dat ik maar een screenprotector had moeten gebruiken... Je gaat bijvoorbeeld de rubberen stootrand van een botsauto toch ook niet voorzien van bescherming? Die stootrand is bedoeld als bescherming, net als dat het DX+ glas bescherming voor het horloge zou moeten bieden. Natuurlijk begrijp ik dat het glas tot een bepaalde hoogte bescherming biedt tegen kasjes maar ik weet 100% zeker dat er niets tegen het glas aan is gekomen, behalve de binnenkant van mijn mouw.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-06-2022 03:54 PM
Hoi @Jan L, goedemiddag.
We zouden het erg jammer vinden als je ons gaat verlaten, je hebt immers met de Watch4 een heel erg gave en mooie Watch in handen met ook erg veel mogelijkheden 😇 Een ongelukje zit natuurlijk in een klein hoekje, het plaatsen van een protector kan natuurlijk zeker geen kwaad. Het is overigens geen must.
Groeten,
Martijn
op 13-12-2021 12:13 AM
op 14-12-2021 04:46 PM
Hi @Dub84, goedemiddag.
Ik zie wat je bedoelt inderdaad! Via onze website kan je de Watch aanmelden voor een reparatie en zal deze in het servicecentrum onderzocht worden. Wanneer blijkt dat dit gebruikersschade is ontvang je hiervoor een prijsopgave.
Groeten,
Martijn
op 11-06-2022 08:09 PM
Hoi,
Vorige week een nieuwe GW4 classic aangeschaft een paar dagen na aankoop van een nieuwe s22+ Dit is mijn allereerste smartwatch.
Toen ik in de winkel vroeg naar de kwaliteit van het scherm werd me verteld dat het Gorilla glas betreft en krasvast is. Over de mogelijkheid van een screenprotector werd met geen woord gerept.
Na 1 week ziet mijn horloge er zo uit. Ben even gaan kijken naar tarieven om het scherm te laten vervangen, maar daar koop je al gauw een nieuwe voor. Ik heb een aantal (gewone) horloges goedkoper en duurder, maar de krasvastheid van die dingen maakt dat ik deze toch erg teleurstellend vind. Andere producten ben ik steeds tevreden over geweest. Een protector is dus een must. Spijtig, maar dankzij incorrect advies geef ik nog liever geld uit aan een nieuwe van een ander merk dan deze te laten herstellen.
op 13-06-2022 03:54 PM
Hoi @Jan L, goedemiddag.
We zouden het erg jammer vinden als je ons gaat verlaten, je hebt immers met de Watch4 een heel erg gave en mooie Watch in handen met ook erg veel mogelijkheden 😇 Een ongelukje zit natuurlijk in een klein hoekje, het plaatsen van een protector kan natuurlijk zeker geen kwaad. Het is overigens geen must.
Groeten,
Martijn