Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 4 manager app heeft een fout!!

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2022 04:58 PM)
1029 Weergaven
Jeroenvs1
First Poster
Opties

Hallo,

Sinds ik mijn Galaxy watch 4 heb gekocht ondervind ik veel problemen met de meldingen die ik krijg vanaf mijn telefoon. Het horloge ontvangt geen meldingen meer van mijn telefoon en dit heeft te maken met de manager app ben ik achter gekomen. Het probleem is namelijk dat de app afsluit als je je telefoon uitzet waardoor er geen verbinding meer is tussen je telefoon en horloge. Het is namelijk zo als je de manager app openhoudt op je telefoon dan werkt de verbinding perfect en krijg je alle meldingen door naar je horloge maar op het moment dat je de app afsluit geeft deze ook geen meldingen meer door naar horloge Dit is waarschijnlijk ook waarom  iedereen er problemen mee ondervindt. De oplossing zou namelijk zijn dat de app altijd op de achtergrond moet meedraaien anders kan deze de meldingen niet doorzetten. Ik heb ook begrepen dat er sinds er een update is geweest de app ook niet meer goed werkt waarschijnlijk is dit het probleem. Dus de app moet zo gemaakt worden dat deze altijd op de achtergrond mee kan draaien en deze niet afgesloten wordt.

Ik hoop snel dat er een update komt en dit probleem verholpen wordt anders gaat mijn horloge snel weer terug en zoek ik een ander merk.

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je gekeken of de app in sluimerstand staat?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je noemt de app de manager app. Maar welke app bedoel je hier mee? 

En met welke telefoon heb je je horloge verbonden?

Jeroenvs1
First Poster
Opties

Ik heb een blackview bv9900. De app staat niet in sluimerstand. De manager app is de app waar je telefoon mee in kan stellen Deze werkt in combinatie met de Samsung Galaxy wearable. Ik moet de app constant openhouden wil ik meldingen krijgen normaal gesproken zou hij dit automatisch moeten doen maar dat gebeurt niet. Ik heb er screenshots bij gedaan zodat je weet welke programma's Ik gebruik voor de telefoon. Ik heb alles al geprobeerd meerdere malen gereset mijn telefoon gereset alles opnieuw ingesteld maar probleem blijft. Ik ben niet tevreden over de software die er achter zit en ben ook geneigd om mijn horloge weer terug te sturen en voor een ander merk te kiezen wat ik heel jammer zou vinden omdat ik het toch een fijn horloge vindt. Of er moet een ander Samsung horloge zijn die wel goed werkt met de software maar dat weet ik niet.

Screenshot_20220629-091852.png

Screenshot_20220629-091900.png

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik kan een heel kort en duidelijke probleem aanduiding geven hier op. 

Het ligt niet aan de app en ook niet aan het horloge. Het ligt aan je telefoon. Deze kan of wil op een of andere manier de app niet goed openhouden op de achtergrond. Helaas zie je dit vaker bij dergelijke merken telefoons. 

Beste oplossing, ook voor eventueel andere problemen, is het kopen van een andere (meer gangbaar merk) telefoon.

Jeroenvs1
First Poster
Opties

Ja het is natuurlijk makkelijk om te roepen dat er niet aan jullie product licht maar weer aan de telefoon jammer. Wel raar dat de Garmin smartwatch wel goed werkt op mijn telefoon en de app niet afsluit. Het heeft wel met jullie zover te maken en niet gelijk weer aan een telefoon want dat is natuurlijk de makkelijkste oplossing om te roepen jammer maar ik ga mijn horloge toch terugsturen en zal hem zeker niet adviseren aan anderen.

0 Likes
Jeroenvs1
First Poster
Opties

En het probleem doet zich voor bij meerdere toestellen heb ik gelezen op het forum. Sinds de nieuwe update is geweest geven deze alleen maar problemen dan moet daar eens naar gekeken worden en niet gelijk roepen dat ligt aan het toestel!!

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

ho ho. het is niet jullie product. Ik werk niet voor Samsung en ben gewoon een gebruiker zoals jij. 
Zoals ik al zei komt dit vaker voor bij merken zoals jou telefoon. Er is een reden waarom deze merken niet groter zijn, simpelweg omdat ze niet goed werken met alles. 

In deze situatie is het nou eenmaal echt de telefoon waar het aan ligt. Ik zou zeggen probeer het horloge eens te koppelen aan een meer gangbaar merk, welke dan ook. hoeft niet eens Samsung te zijn en ervaar zelf of het dan wel of niet werkt.

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je geeft zelf aan dat je telefoon de app sluit😅 
Ik snap dat het geen bevredigend antwoord is, maar het is helaas de realiteit.

Jeroenvs1
First Poster
Opties

Ah oké sorry dan heb ik het verkeerd begrepen ik dacht dat ik iemand van Samsung had.hahaha. Nee ik snap jouw opmerking wel maar toch jammer dat je geen back-up krijgt van Samsung zelf. Bedankt voor je advies maar ik ga van Samsung af Het werkt gewoon niet.

0 Likes